-
-
Just det, det pratades om försäkringar.
Jag har gravidtetsförsäkring och mina barn har olycks och sjukförsäkring hos Trygg-Hansa. Själv håller jag och maken på att söka nya sjuk, olyckfall och liv försäkringar hos Länsförsäkringar
-
Stinis83 skrev 2012-01-18 21:38:42 följande:
Hejhej
Jo, allting känns ok efter vurpan. Är lite öm i tummen fortfarande men jag klarar av att arbeta.
Kram -
Becka 77 skrev 2012-01-18 16:50:33 följande:
Lyckobebisen:
Tack så mycket! -
Mary Jo skrev 2012-01-18 19:43:45 följande:Tack för alla fina ord. Mår mycket bättre men ligger på observation. Kan ha varit tarmvred som gått tillbaka av sig själv eller att bebisen ligger högt upp och sparkar på ärrvävnaden vilket kan ha orsakat smärtan. Börjar dock vara hungrig och då är man nästan frisk ju
Skönt att du mår bättre! Och grattis till lillebror! -
'Min mamma har fått alla sina 9 brn i. Flera av dem flera veckor innan BF.Mynnejeny skrev 2012-01-19 22:02:00 följande:Hon trodde förresten att bebis kommer komma tidigare än beräknat eftersom min graviditet varit så lik min mammas hittills och hon fått sina barn tidigt. Sånt går ofta i arv menar hon, får väl hoppas att min förlossning blir lika enkel som min mammas då ;) Fast fyra veckor för tidigt som min storebror kom hoppas jag verkligen inte, då är ju bebis här om mindre än två veckor, yikes! Är det förresten någon som jämfört sina graviditeter med sin mammas och kan säga om BM:s teori stämmer?
Jag gick över 5 dagar med 1:an och fick 2:an 9 dagar innan BF. Spännnde att se när 1:an vill titta ut. En vecka innan Bf blir bra tycker jag =) -
Bra stavat...
Hon har alltså fått alla barn innan BF
-
Hejhej!jempalainen skrev 2012-01-19 23:10:58 följande:
Härligt att se att det verkar ljusna nu. Hoppas så att din sambo snart kan komma hem igen.
Kramar -
Nu känner jag mig som en 80-åring. Ömma och svulllna fötter, öm i ryggen och kroppen känns helt paj. Arbetsveckan har bestått av mycket jobb i högt tempo och långa dagar...
9 arbetsdagar kvar nu, så det är bara att kämpa vidare. Har jag klarat det såhär långt så ska jag klara av de sista dagarna också.
i helgen blir det vila och sova mest.
Imorgon är det dags för Bm besök, ska höra om Bm kan känna hur lillebror ligger. Hoppas han reda ligger neråt.
Hoppas alla får en mysig helg
-
BM besök idag, vecka 29+3
SF: 28 (följer genomsnittslinjen perfekt )
Blodtryck: 115/70
Socker: 5,3
Härtljud: 148
Vikt: +9kg
Lillebror ligger med huvudet neråt men han är rörlig fortfarande. Men BM sade att om de lagt sig ner i denna veckan så brukar de hålla sig där. Skönt!
Hoppas alla får en härlig helg! Själv ska jag vila mest för att hämta kraft för att klara av de 8 sista arbetsdagarna!