Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

handwritten skrev 2012-03-06 10:51:21 följande:

Ang, sex. haha. Det för oss är numera ett väldigt komiskt inslag i vårat förhållande. Vad vi skrattar när vi försöker. Eller, skrattar åt min otymplighet och klumpighet. Det där med att "rulla omkring i sängen" tätt omslingrade som man kunde innan finns ju inte längre, haha. Här är det liksom "Stopp! Jag mår illa. jag kan inte ligga på rygg".    "Vänta vänta, jag måste ha en kudde under magen".   "Älskling, det är inte så bekvämt", "Men om vi gör sådär då?", och att vi nästan måste sträcka oss mot varann för att kunna pussas för att magen är ivägen, haha. Och igår, haha, hunden kom in i rummet, "Nej.. Han tittar på oss. Det känns inte bra. Han fattar ju vad vi gör.. Vad äckligt. Ta på dig täcket, Han får inte va här inne" haha. Tillslut gick det väl lite bättre, haha. Men vi tycker ändå det är väldigt bra att vi har lust och vill försöka, sen att det knappt går alls gör inte så mycket. Eftersom jag hade så pass ont igår med "mensvärken" så tänkte vi att vi kunde ha sex i hopp om att de skulle ta fart, haha. Men så blev ju inte fallet, haha.

hahahahah jag döööör !!! Precis så var det sista gången för oss och det slutade med att vi skrattade så vi grät
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    qatteriin skrev 2012-03-06 13:09:37 följande:

Jempa: Tusan också, vad tråkigt!! Och vad dåligt att ni inte hade fått papper på när det skulle starta och de hade tagit bort infon där, skitdåligt!! Hoppas bm-besöket i morgon blir bra iaf och att du kunnat sova lite till! Kram hjärtat!!

TheCoopers: Haha så länge det är skönt för honom räcker det som färdknäpp, rent kemiskt… ;) Fast det skadar ju inte om man själv tycker det med för då kan man få igång lite extra sd! Undrar om din kompis lyckades med en hemmagjort hinnsvepning…

Handwritten: Haha hjälp, vilken historia! ;) Underbart!

Ellieott: Fan vad avis jag blir!! ;) Jag har jättemycket lust psykiskt, så jag skulle gärna få till det, men förutom att man är så otymplig så får jag så ont så det är inte så ofta vi vågar oss på det. Så jäkla tråkigt!!

Carla: Hoppas det kan bli ett redigt friskpiller för sonen att leka med sin kompis! Usch för astma över huvud taget alltså… Jaa Canneloni maccaroni så är det ja!! Mmmm canneloni…

Elskliiing: Grattis!!! :D

hahah nåja det ska vi väl kunna ordna till .. han är ju inte så kräsen hahahahhahahahahaha

Ja hon är galen ... hahahha jag vet inte hur hon nådde ner dock ... jag menar jag kan knappt torka mig
  • TheCoopers
    qatteriin skrev 2012-03-06 13:29:23 följande:
    Kan bara hålla med - om båda - hahahahaa!!
    Åhh idag fick jag hem en såå himla fin virkad babyfilt som jag beställt på nätet jippiee ! Jag är så nöjd !
  • TheCoopers

Nämen jag tror bestämt det kom ut en del av   slemproppen även för mig ... det tar sig sa Pyromanen !

• TheCoopers

Tänkte att man kanske kunde ta en ficklampa och lysa upp i underlivet och ropa : Föööölj ljuset !

• TheCoopers
    jempalainen skrev 2012-03-08 08:05:55 följande:
    Kram på dig stumpan, skönt att slippa bära på sju mjölkpaket och du ska se att resten bara smälter bort med is och snö;) Hoppas du kunde sova lite till och är lite piggare! kram på dig!

stugis: hahahaha vaddå är inte en övergravid kvinna med svart blick som luktar fiskrens det mest upphetsande som gått på denna jord? hahaha jaha var det så man skulle göra med filmjölken! fattade inte riktigt men jag är ju lite blond! ;)

Vad jobbigt att det gör så ont och klart man blir rädd när det sätter igång redan nu o gör ont. Jag har satans ont när jag ställer mig upp o det känns som jag ska bajsa på mig o hela bäckenet ska gå itu. Men inga jäkla sd eller fv!!! ja halvkul om de upptäcker att man lider av svår ibs eller tarmvred och altl som kommer ut sen är gaser! hahaha
    japp både två! grattis till värkar! gör vågen här! heja heja! håller tummarna att det är på g!
    haha ficklampa och kofot!! uuuuut med dig! kanske en stor magnet fungerar?? har det kommit mera slem?
    hahaha ja va fan det känns som hon försöker komma ut genom magen .. hon kanske inte har fattat att hon ska nedåt ? Näää inget mer slem .. igår firade jag som om det var Nyårsafton över det lilla som kom
    Själv då ?
  • TheCoopers
    jempalainen skrev 2012-03-08 08:14:35 följande:
    hahaha ja jag tippar på att hon tappat gps:n och lokalsinnet samtidigt!;) kan inte ungarna trycka upp huvudet o skrika inåt så hon fattar?? hahaha ja visst blir man galet glad! hahaha jiippiiii en minslemsträng på 0,01 mm!! det finns hopp!! :) jäkla lurbebisar, kan det inte komma ordentligt eller inte alls??

allvarligt, är du med på en 36-timmars kryss till helsiniki?? ta med ungarna! :) 
    hon har tappat förståndet ungen ! hahahahha
    Ja hålla på att skicka ut en slempropp som något sorts "tecken"  .. for the Love of God kom ut bara !!

hhahahaha wow 36 timmar på en båt ? då får ni nog söva mig hhahaha jag blir sååå sjösjuk !
  • TheCoopers
    Wielkip skrev 2012-03-07 23:27:24 följande:
    Alltså ni får ursäkta att jag bara skriver om mig själv och inte svarar er andra, men ni pratar ju så himla mycket att jag missar frågor osv. När jag bara surfar i mobilen :p

Kände på tappen nu och den har ändrat sig supermycket!! Långt ner, fram och myycket öppnare ån sist, fast vill inte in o pilla men kände ändå att det skiljde jättemycket från bara imorse!! Så gött att NÅGOT händer iallafall. Vem vet, det kanske blir en fullmånebebis trots allt! :D

men den får hålla sig tills imorrnkväll iaf, för imorgon ska vi till Ikea igen och köpa flyttlådor och luncha. sambon är lika glad som vanligt över att spendera lediga dagen på jobbet, hihi :)
    Men hur kan ni känna tappen .. alltså jag är är helt lost ... kan man nå den ? Hur ska ska man veta vad man känner bland allt annat gojs därinne ??
  • TheCoopers
    jempalainen skrev 2012-03-08 08:32:50 följande:
    hahaha ja det måste vara så!! men min bebis har ju legat upp o ned med huvet neråt sen v 27 så för sjutton, tryck pååå därinne! hahaha eller hur...bara ligga o peta ut en biiit...pet pet! ut med hela skiten bara! livmoder o moderkaka o allt! haha

hahaha usch! vad  tråkigt! men du jag kan ta med dina ungar på båte o så tvätta alla fönster på vikingline, utsida o insida! så borde det ju komma nånting..en halv cm slempropp??   
    hahahhaha att det kan vara så svårt att hitta ut ? Låter inte som de är några genier direkt

Bra idé !! Om jag orkade skulle jag röra mig från soffan till ett fönster och putsa ... men det gör så ont att i huvudtaget stå upp nu .. jag tror jag har ett  bråck i muffen eller något
  • TheCoopers
    jempalainen skrev 2012-03-08 08:34:55 följande:
    Det är en grön knapp tjugo cm upp , nås med pall och högklackat! :) Ropar hej när man trycker på den!;)

Nä den är ju lättare att känna ibland men nu känner jag ingenting för den är så långt uppe. Den ser ju ut som en munk ungefär o sitter längst upp...du vet om du hittar den..haha jag har försökt tvinga mannen till det också men han vägrar! envisa vädurskarl! haha   
    hahahahah jag kommer aldrig att nå ... och jag kan ju glömma att gubben skulle in dit och peta .. mycket gör han men inte det hahaha
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)