Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Ang, sex. haha. Det för oss är numera ett väldigt komiskt inslag i vårat förhållande. Vad vi skrattar när vi försöker. Eller, skrattar åt min otymplighet och klumpighet. Det där med att "rulla omkring i sängen" tätt omslingrade som man kunde innan finns ju inte längre, haha. Här är det liksom "Stopp! Jag mår illa. jag kan inte ligga på rygg". "Vänta vänta, jag måste ha en kudde under magen". "Älskling, det är inte så bekvämt", "Men om vi gör sådär då?", och att vi nästan måste sträcka oss mot varann för att kunna pussas för att magen är ivägen, haha. Och igår, haha, hunden kom in i rummet, "Nej.. Han tittar på oss. Det känns inte bra. Han fattar ju vad vi gör.. Vad äckligt. Ta på dig täcket, Han får inte va här inne" haha. Tillslut gick det väl lite bättre, haha. Men vi tycker ändå det är väldigt bra att vi har lust och vill försöka, sen att det knappt går alls gör inte så mycket. Eftersom jag hade så pass ont igår med "mensvärken" så tänkte vi att vi kunde ha sex i hopp om att de skulle ta fart, haha. Men så blev ju inte fallet, haha.