Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

canjjj skrev 2012-01-28 09:59:05 följande:
    Vem var det som skrev om pedagogiska appar? Tror det var k-girl. Tänkte ladda ner något bra spel till min dotter men kommer inte ihåg vad företaget som gjorde bra pedagogiska appar heter. Har någon något bra tips?
    Min dotter spelar Toca Boca
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    canjjj skrev 2012-01-28 10:02:41 följande:
    Det fanns ju en del olika grejer, det verkar bra men jag tror att dottern är lite för liten än, jag tänkte mer på memory eller så..
    aha .. hmmm .. det borde ju finnas massor
  • TheCoopers
    Nippertippan skrev 2012-01-28 15:40:07 följande:
    Enligt doktorns jag hela tiden i gråzonen för hf. Mitt blodtryck är på gränsen och jag har fortfarande +2 i äggvita/protein. Så jag måste ta det lugnt. Hade jag varit en månad senare hade som förlöst mig sa han. Ska göra nya tillväxtmätningar och flöden i veckan så får man utgå från det. Men det är verkligen varje dag som får bestämma hur det går. Kuvös och sånt står redo inne på Neo så vi är ju inte avskrivna om man säger så.
    Får se hur länge vi klarar oss.
    Men jag själv vet ju vilken skillnad detektiv på en 31 och 32 bara. Varje dg gör sån skillnad nu.

Shoppingen får de andra stå för på måndag så får jag njuta av att titta på det :)
    Nu kommer snart mitt älskade hjärta, han har lova en massa bilder på vår lilla söta prinsessa med. Hon sitter vid dörren när hon hör någon utanför för hon tror det är jag.
    Vad ligger ditt blodtryck på ? Jag har också +2 i protein . Hoppas jag det inte blir värre bara
  • TheCoopers
    Carla82 skrev 2012-01-28 17:43:49 följande:
    Jag sa till min man att på sjukhuset vill jag ha en baguette med salami och brie och till efterrätt en blodig biff.
    Jag tycker man borde få dra i sig lite skumpa eller vin under förlossningen
  • TheCoopers
    Nippertippan skrev 2012-01-29 09:46:03 följande:
    Lär inte få komma hem inom det närmsta iaf. Blodtrycket har stigit och likaså proteinet plus att jag känner mig sämre idag. Skitbra morgon...
    stackare !
  • TheCoopers
    Marielle85 skrev 2012-01-30 14:05:25 följande:
    Superfina! Dom från Newbie är så himla fina!
    I know .. jag vill verkligen köpa allt de har jag fick stoppa mig själv ... hahha men jag lär köpa mer
  • TheCoopers
    k girl skrev 2012-01-30 14:07:38 följande:
    Vilka fina kläder du köpt! Jag har köpt likadana byxor (fast i vitt) och strumpor (fast den blå varianten). Är så nyfiken på om det är en liten tjej eller kille jag har i magen...
    Tack ! Ja de är såå fina  
  • TheCoopers
    Marielle85 skrev 2012-01-30 14:15:55 följande:
    Förstår det. Jag har köpt så mycket annat att jag förbjudit mig själv att köpa ett enda plagg till. Iaf i så små storlekar. Var på Lundmyr utförsäljningen förra veckan, blev en del men tvingade mig själv att iaf ta storlek 70. Så lär väl glömma att jag ens har dom.
    Ja man måste försöka vara lite förståndig också men man är ju så svag när det gäller bebiskläder
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)