Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag kan bara inte hålla mig och jag bryr mig inte om det blir pojke eller flicka. Men det blir mer verkligt om vi vet om könet känner jag,
Jag lyckades efter lång tids letande höra min puls, navelsträngens swoschande men vänta vad var det där? I några korta sekunder hördes ett snabbt galopperande ljud som försvann lika snabbt som det kom.
Det måste ha varit hjärtat. Två ggr lyckades jag pricka in detta snabba galopperande ljud men det försvann på några få röda sekunder. Jag antar att bebben vände sig och inte ville vara med.
Nu blir det paus i någon vecka för att se om jag hittar det igen.
Min man fick inte bevilja ledighet dagen vi ska ha RUL
Men det bör man väl få? Nu vet de inte anledningen till ledigheten men jag sade att han skulle säga varför han vill vara ledig. I alla fall att han får vara ledig någon timme.
Nu är jag deppig
Det här med mina ljusrosa flytningar. Jag har endast haft det en gång på torsdagkväll och en gång i gårkväll när jag torkade mig. Men jag är liksom t o m tveksam på färgen hmm Rosa eller kanske beige eller kanske jag helt enkelt sett fel? Så ljusrosa är det.
Nu är det som vanligt men jag tycker mig ha haft mer flytningar de senaste dagarna.
Jag är inte jätteorolig för jag har inte ont och så. Jag har fått mer växtvärk dock de senaste dagarna och det måste ju betyda att magen växer, eller?!
Jaja, nu ska jag njuta och inte tänka dåliga tankar!
ha en härlig lördag