Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Träningsnördar - här samlas vi!

Uppochhoppa skrev 2012-04-11 20:08:46 följande:
    Solklart ska du träna på tisdagen! Även om du kört helkroppspass på måndagen finns alternativa övningar som tar annorlunda än de du körde på måndagen. Dessutom - de där dagarna då jobbet tar all tid - då tränar du på lunchen, eller en kvart/20 min innan läggdags! ;)
    Tack för tipset.

Har jobbat 13-timmarspass med 30 minuters lunch. Nattjobb. 10 stycken på 13 dagar. Så, ingen träning medan man jobbar. =D 
  • Scratchy
    Paradigm skrev 2013-04-19 20:13:15 följande:
    Scratchy! =)))) 
    Yo sisss!!!

Jag sprang inte alls ikväll. Slocknade i soffan tidigt och vaknade klockan två. Hur kul är den liksom? 
  • Scratchy
    ica skrev 2013-04-20 06:33:34 följande:
    Du var kanske trött!

Det är en ny dag med nya tag. Själv ska jag ut och cykla upp för en mördarbacke!
    Ja, det kan nog ha varit så att jag var trött. Och har dygnet upp-och-ner. Sen så är mitt coca-cola-beroende inte alls till hjälp för att få en bra dygnsrytm.

Mmmmmmmm, cykel. Jag önskar att jag haft en cykel att cykla i mördarbackar med. 
  • Scratchy
    Paradigm skrev 2013-04-20 14:56:38 följande:
    Scratchy, jag förstår! :) allt bra annars?
    Trodde knappt att jag skulle bli ihågkommen efter så lång tid. Men jo, allt är bra. Efter mitt viktras på 20-25 kilo i höstas så är jag på väg tillbaka.

Har gått upp 10 kilo på ganska kort tid när jag började träna och äta bra för ungefär en månad sedan. Och det är nästan helt fettfria kilon, vilket gjort att hela processen med att komma ur duschen och se sig själv i spegeln har blivit en inspirerande upplevelse. Märkte att det stämmer det jag hört, att muskler som varit uppbyggda en gång går snabbt att bygga upp igen.

Vill fortfarande gå upp en del. Nu väger jag 74 kilo till 190 centimeter. Vill gärna upp till 85. Men det är bättre nu än de 62 kilo jag vägde vid nyår.

Hur är det med Paradigm då? 
  • Scratchy
    Paradigm skrev 2013-04-20 16:41:49 följande:
    Scratchy, såklart jag kommer ihåg dig! :))

Allt är bra, men hektiskt. Har dock gått upp lite och tappat kondition o styrka, men är nu påväg "tillbaka" sedan mer än en månad tillbaka.
    Gött. Och du ser mer och mer ut som Miranda Kerr för varje dag som går.
  • Scratchy

Om man är på väg ut och springa, men somnar på soffan och drömmer att man cykel-tränar så borde det väl ändå räknas liiiiiiiiiite att man tränat. Eller hur? Jag cyklade ju ändå från Jönköping till Uppsala på två timmar och en kvart.

• Scratchy
    Maria1982 skrev 2013-06-12 04:52:10 följande:
    Varför kan du inte scratchy?

En annan har haft så ont efter halvvättern att jag inte kunnat
    För att jag har gymmet i en stad och sitter fast på ett tillfälligt jobb i ett annat. I och för sig så finns gymmet här också, men har inga kläder eller skor med mig.

Suger att vara konsult. Men pengarna är roliga.  
  • Scratchy
    Maria1982 skrev 2013-06-12 04:52:10 följande:
    Varför kan du inte scratchy?

En annan har haft så ont efter halvvättern att jag inte kunnat
    Duktigt att du åsamkat dig själv smärta. Det blir plus-poäng.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!