Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Träningsnördar - här samlas vi!

ETSS skrev 2011-07-19 20:03:55 följande:
    HahaGlad Håll du tummarna så jag slipper bli sjuk så blir det nog bra Glad
    Om du håller mina tummar så håller jag dina...
  • Scratchy
    Amazina skrev 2011-07-19 22:24:40 följande:
    Haha, nä... Amazonas bor i Schweiz... Och här har de askassa öppettider! Men vädret är rätt mycket bättre än i Sverige och livet är najs så jag är glad ändå! Saknar dock lingongrova, hallonlakritsskallar och creme fraiche med smaker. Det finns inte här...
    Okej. För hade du bott i Amazonas hade jag hälsat på dig... hehe...
  • Scratchy

Bor du seriöst i UAE? Shiiiiiiit!!!

Det förklarar avsaknaden av falukorv och de bra öppettiderna.

När jag bodde i Amazonas hade apoteken öppet dygnet runt och hemkörning. Förstår inte varför Sverige är så långt efter. Himla U-land...

• Scratchy
    Fattig student skrev 2011-07-20 20:15:56 följande:
    Jag tror det beror på att Sverige vill ha rimliga löner. Annars hade nog företaget gått i konkurs, men det är en annan tråd det.

Däremot har Apoteket i Sthlm öppet dygnet runt. Jag vet inte hur det ser ut i resterande Sverige, tyvärr.

Aja...

Hur går det med att få ihop träning och egenföretagande då?
    Jag har än så länge inte stött på något som går ihop med egenföretagande. Får skaffa gymkort om ett tag (vänta på och se om jag får en ny lägenhet först) sen ska jag se om gym och egenföretagande går ihop.

Många klagar ju på att de bara har tid att gå till gymmet när det är fullt av folk, så där borde jag ju faktiskt ha ett bättre utgångsläge. Jag har ju sovmorgon varje dag liksom.
  • Scratchy
    Amazina skrev 2011-07-21 00:01:35 följande:
    Favete linguis- Är det Jennifer Nicole Lee du har på din avatar? Den magen vill jag ha!
    De är misstänkt lika eller hur...
  • Scratchy
    Jennnyn skrev 2011-07-20 23:57:03 följande:
    hittade du något?
    Ja, jag hittade en video med en massa perfekta kroppar i.

Jag tycker det är så intressant när man ser för och efterbilderna, hur de lyckas få så vältränade armar av en magträningsmaskin.
  • Scratchy

Jag tänkte på sånna där före- och efterbilder. Jag funderar på att ta en före-bild på mig själv och sen leta bilder på andra att ha som låtsas-efter-bild. För att ha målet tydligt liksom.

Vad tror ni om den idén?

• Scratchy
    hellekis skrev 2011-07-21 21:46:25 följande:
    har sträckt ryggen på vänster sida... hurra säger jag bara.. kom tillbaka från semesterna och skulle träna och så sa're bara *knäpp* i muskeln.

Hur många av er tränar och äter enligt lchf?

OCH om jag vill börja gymma vart fasen börjar man? om man inte kan något alls om vikter etc?
    Det här är allt du behöver veta om gymmet.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!