• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Jag kom mig ut till slut Glad Nu väntar även ett kvällspass, jag tror det blir första gången som jag tränar vid två tillfällen på samma dag, ska bli intressant att se hur trött jag ska känna mig ikväll..

• ETSS

Förresten hjälp så mycket gott ni äter, snålvattnet rinner och jag tror att jag måste fixa mig lite mat Glad

• ETSS
    MissKaos skrev 2011-08-10 13:33:25 följande:
    Men HÄR tror jag jag skriver in mig
    Om jag får?

Tränar på för att förhoppningsvis springa gbgvarvet. Har en dröm om ett mara men det känns som en...dröm..

Idag blir det skivstång på friskis, samt cykling t/f jobbet. Tar nog bilen till gymmet det regnar ngt grymt.. Fast det känns lite slött! Det är ju SÅ bra "gratis" konditionsträning, man ska ju ändå dit lixom. Kan någon motivera mig att springa eller köra på crosstrainern 30 min med vore det bra..

Äta? *hmm* Stoppade i mig en nudelwook me div grönsaker och renskav o kokosmjölk till lunch. Försöker nu komma på ngt gott och vettigt till middag.
    Efter träning: Gainomax och sen hem och äta ngt proteinrikt till kvällen!
    Nya är välkomna, det här är den trevligaste tråden på FL Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-10 12:44:05 följande:
    Hej alla! Nu är jag tillbaka från semestern, välgödd ;) drog på mig en förkylning from hell.. Har kunnat träna en dag.. :( idag blev det boxteknik med min pt :) han är hård men rättvis, riktigt bra på att psyka fram energi hos en.
    Hoppas ni har det bra!! Kram
    Själv längtar jag tills säsongen börjar här på gymet, jag bara går, cyklar och styrketränar och skulle vilja testa lite andra träningsformer, men gymet har sommartider ännu.
    Stackars dig med förkylning!
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-10 17:37:46 följande:
    Nyss ätit kvällsmat, laddar för en promenad om ett tag...ska bara låta maten sjunka först.....och vänta till det slutar regna

Både benträning och promenad på samma dag....måste vara all energi från godiset (ja, jag hade kvar från igår och kan inte låta det bli gammalt i skafferiet....) Men nu är det iaf slut, och nästa gång jag går på affären ska jag blunda och springa förbi godishyllan.
    Håller på att hasta iväg på nästa pass idag jag med, men både promenad och benövningar, mina benhinnor skulle gråta, du gör det bra Glad
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-10 17:59:48 följande:
    ja, OM jag kommer iväg...regnar fortfarande *suck*
    Hej igen hur gick det, blev det av?
  • ETSS

Två pass idag, och jag har överlevt, gissa en som ska äta sunkiga chips och sen sova gott Glad

• ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-10 19:50:02 följande:
    sunkiga chips? Är det såna som luggit i skåpet för länge? ;)
    Jajemän, de från senaste matorgien som nu stått i skafferiet i några dagar, de är inte så krispiga längre, men jag ska göra våld på mig och äta upp dem Glad
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-10 20:58:48 följande:
    JA! 55 min PW blev det

Känner mig såå nöjd med träningen, tänk om jag hade lika pepp när det gäller maten, eller skräpet jag äter mellan måltiderna. DÅ skulle jag få fantastiska resultat...

Nåja, en sak i taget och snart så lossnar även kosten, tänker inte  ha förbud eller dåligt samvete, det har jag provat och det funkar inte för mig.
    Helt rätt Glad
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-10 21:05:32 följande:
    Nu sitter jag och smaskar i mig ägg m kaviar och en stooor kopp te, samtidigt som jag dregglar över allt gott som bakas på TV.......
    Själj knäcker jag en påse gamla chips, men ska snart gå och lägga mig Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!