• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Träning idag: armar/överkropp/rygg/mage. Och bara ett pass idag.
    Sen ska jag sluta spamma tråden för den här gången Glad

• ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-12 08:07:27 följande:
    Ingen fara, skriv på bara, det är bara kul! =)

Själv sitter jag och söker efter lite träningsbloggar. Jag brukar oftast hitta motivationen där. =)
    Glad
    Hittar du någon bra?
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-12 16:37:56 följande:
    Hejsan!

Idag är det en vilodag för mig [vilar varannan dag numera], men fick en sådan lust att köra ett litet pass på morgonen. Det blev 20 minuters löpning - 4,5 km, samt plankan på olika sätt. Försökte ge mig på denna plankan...

....men jag kom ju för fasiken inte upp på bollarna.

Det skulle jag heller inte ha gjort, vilket vingel Glad
  • ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-12 17:31:30 följande:
    Suck feber och jäkelskap. Alvedon är bra grejer vill jag påstå!
    Så ingen träning för mig varken igår eller idag. Ugh!

Maken jobbar sent så barnen får köpepannkakor och jag fryspizza. Lyx - eller inte ;) Men jag orkar faktiskt inte göra nåt avancerat.

Jag hoppas jag är bättre på söndag.

Hoppas ni får en skön helg!
    Men usch, hoppas du kryar på dig {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-12 17:35:19 följande:
    Krya på dig.. själv har jag hemsk hosta Vila idag men vill egentligen spinna imorgon.. fast tror inte min pt håller med mig där..
    Flera av er är sjuka och här sitter jag och gnäller för mig själv att jag är trött och att att jag inte kommer iväg.
    Krya på dig du med, och lyssna till din PT {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-12 17:41:34 följande:
    Gå iväg, du som kan.. jag vill inte hellre än att träna
    Jadå jag ska, det brukar alltid kännas bättre bara man börjat.
    Snart är du så friska att du med orkar Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-12 17:54:52 följande:
    Missade detta inlägg.

Nej, jag hittar inga som uppdaterar riktigt bra. Synd. Man kanske borde ta tag i saken själv och börja blogga. =)
    Det tycker jag du ska göra :)
  • ETSS

Nu är jag tillbaka. I kväll har jag inte satt något personligt rekord på löpband, det blev faktiskt inget löpband alls. Men jag har gjort det jag skulle göra i övrigt och känner mig såpass slak att just nu undrar jag om jag ska ta träningsfri dag i morgon. Fast jag kan ju alltid ångra mig i morgon  Glad

• ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-12 19:55:40 följande:
    Jag är usel på vilodagar och vips så blev jag sjuk - insåg att jag hade 10 dagars träning utan vila i kroppen.
    Så JA en vilodag kan vara en riktigt god idé!

Påminn mig om det vid senare tillfälle ;)
    Jag brukar ha som vilodag den enda jobbdag jag har i veckan och jobbet är lite halvtungt ibland så så mycket vila blir det inte. Har så lite att pyssla med så jag tror att jag behöver ständig träning för att hålla vikten. Bara man inte tar samma muskelgrupper varje dag. Nu har jag dessutom maxat lite med träningen inför en eventuell utbildning där jag kan komma att behöva den.
    Men vilodagar ska man ha, så ja, jag ska påminna dig Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-12 21:05:14 följande:
    Men bah Skrikandes ingen träning idag heller. Jag är bara inne i tråden och läser allt NI håller på med. Men imorgon...då ska jag ta mig fasiken ta mig till gymmet. Det blir abs och cardio. På kvällen blir det kräftskiva, fast alkoholfri sådan för mig.
    Ååh vad jag längtar efter kräftor! Hoppas du får en bra tränings och kräftskive-dag Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!