Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Träningsnördar - här samlas vi!

Paradigm skrev 2013-08-21 22:09:06 följande:
    Haha! Ni är så söta och roliga allihopa. :D

Och Scratchy, jag tar det som en oerhööört fin komplimang. ;D
    Jag hoppades att du skulle misstolka det till en komplimang så att du kunde fortsätta vara glad. Nalle
  • Scratchy
    Paradigm skrev 2013-08-21 22:17:38 följande:
    Scratchy, ja du vet, hårfärgen gör ju sitt. :D
    Ja, den gör dig attraktiv på flera sätt...
  • Scratchy
    Paradigm skrev 2013-08-21 22:27:10 följande:
    Men Scratchy, du är inte nådig i dina kommentarer. Jag känner mig så vacker och klok nu. :,(

Haha.
    Ja, man får passa på när  man har chansen.
  • Scratchy
    josiejoss skrev 2013-08-21 18:04:30 följande:
    Jag är lite osäker på vad jag ska träna idag. Igår gick jag 16 km. Och körde rygg/axlar på kvällen. Jag är osäker på om jag ska köra ett konditionspass (backintervaller) eller mage/ben på gymmet...
    Vilket blev det till slut?
  • Scratchy
    Sorbus skrev 2013-08-22 20:05:01 följande:
    Om ni gillar upplägget med 30 dagars utmaningar så finns det en hel drös här, 30dayfitnesschallenges.com/
    Det är både utmaningar där man kör en viss övning och ökar som plankan, armhävningar, squats osv och utmaningar med kombinationer av övningar riktade mot ett visst mål, typ abs, beach body, arms osv.  Det finns också instruktionsfilmer på hur övningarna ska göras
    Skrattande 
  • Scratchy
    josiejoss skrev 2013-08-22 20:23:23 följande:
    Det blev inget igår, idag tog jag igen det med 1,6 mils kombinerad pw och intervaller mellan lyktstolpar. Det avslutades med 10 backintervaller i det fria. Underbart att träna utomhus! Imorgon blir det vilodag ;)
    Man får passa på att träna utomhus när man kan.
  • Scratchy
    josiejoss skrev 2013-08-22 21:24:11 följande:
    Absolut! Det börjar redan bli mörkare, men idag sken solen och jag vill njuta så länge jag kan! Har du fått nån träning gjord idag?
    Bara den traditionsenliga sjukgymnastiken. Inte det roligaste men det går i alla fall framåt.

Utomhuslöpningen kommer nog inte att bli på någon månad i alla fall, men men. Bara att gilla läget... 
  • Scratchy
    Wilowa skrev 2013-08-22 22:07:14 följande:
    Idag önskar jag att jag hade en kropp som det går att köra skiten ur...jobbig dag på jobbet.
    Fysiskt eller mentalt jobbig?
  • Scratchy
    Wilowa skrev 2013-08-22 22:20:34 följande:
    mentalt...alltid extra jobbigt på hösten innan allt hamnar på plats. Skulle behöva rensa hjärnan.
    Du vet, anledningen till att man kan ta bort munstycket på dammsugare är att det ska bli lättare att sätta den i örat...
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!