Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Träningsnördar - här samlas vi!

Clownensglädje skrev 2013-08-19 14:42:06 följande:
    Hörru slappis...Clownen har tränat i över tio år....och ser du honom irl så är det nog du som kommer bli helt röd i ansiktet...
    Tränar du på gym? Snälla kom och träna på mitt gym i så fall.

Jag kan tänka mig hur det skulle se ut. Börja med lite uppvärmning på löpbandet med full clown-mundering och skor i storlek 68. Bra träning för the hamstrings.

Sen när sminket börjar rinna bort från ditt svettiga ansikte så kan du gå runt och stirra med blodsprängda ögon på alla kvinnor för att bedöma hur slappa de är. Och sen vanka runt bland de fria vikterna och muttla om att alla borde göra marklyft.

Det skulle göra min dag i alla fall...  
  • Scratchy

Har lyckats hålla mig från att träna idag också. Var tvungen att gå en sväng, men det var inte så långt. Lovar.

• Scratchy
    Paradigm skrev 2013-08-20 09:53:28 följande:
    3 timmars sömn och träna på det. Skulle inte tro det. Fan vad jag är trött.
    Oj. Var det något/någon som störde din sömn?
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-08-20 12:10:58 följande:
    Gymmet i em. Dålig sömn ska fn inte få fucka upp mina träningplaner.
    Har du också sovit dåligt eller syftar du på att Paradigms sömn inte ska få störa dig?
  • Scratchy

Jag säljer en begagnad piriformis-muskel om någon är intresserad. Det är i bra skick och så, jag säljer mest för att den är för kort.

Kan också bytas mot en längre, eller mot ett par extra delta-muskler (eftersom Gud hade slut på passande storlek när Han byggde mig). 

• Scratchy
    MissKaos skrev 2013-08-20 21:22:21 följande:

*kastar in foglossningar och ett par kilo fläsk i försäljningen*

Inga FEL på prylarna. Men jag hade haft mer nytta av ett par hundralappar eller så.

Blev ingen träning. För trött, för ont = för hög skaderisk. Packat väskan till imorgon dock!  BM på fm tränar sedna på lunchen som råkar bli lång eftersom Preggofanter måste äta med.

Kan jag få ett paketpris på dina grejer, så kan jag sälja vidare sen? I'll take them off your hands today...
  • Scratchy
    josiejoss skrev 2013-08-20 22:30:48 följande:
    Hej! Är man välkommen in i gruppen? 
    Klart att man är!!!
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-08-21 06:31:41 följande:
    Löööve! Jag postar dom idag. Eftersom vi hsr tag tre betala två på slutrean medsändes diskskada!
    Det finns ett överskott på diskskador på lagret just nu, men om den är gratis så kan jag väl ta emot den. Kan sälja vidare den som freebie i mitt nya "leg pain bundle"...
  • Scratchy
    Wilowa skrev 2013-08-21 21:51:30 följande:
    Under mina år som lärare på låg- och mellanstadiet fick jag bra träning i att tolka obegripliga texter...trots detta förstod jag inte alls vad du menade.

Jag förstår vad du menar. Om Paradigm någonsin skriver en bok kommer alla världens filosofer att gapa av hänförelse för denna kvinnas komplicerade tankar, som snabbt klottrades ner på en servett en regnig eftermiddag, men tar de skarpaste hjärnor flera års tänkande för att förstå.
  • Scratchy

Så har jag återigen lyckats gå en hel fysiskt aktiv dag på ett totalt intag under 800 kalorier. Det här måste verkligen förändras. Vet bara inte hur.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!