Hur PK är du?
Fler än 1 rätt. Ja du är för PK.
Fler än 1 rätt. Ja du är för PK.
Mitt enda "rätt" var på fråga 2. Jag brukar säga chokladboll. En del personer kan använda ordet negerboll rasistiskt.'
Jag är mot större inflytande för islam på teologiska grunder. Jag är troende kristen. Jag har inget mot muslimer som personer men tror att på de punkter kristendom o islam skiljer sig åt stämmer kristendomen bättre.
Jag bjuder inte den dömde pedofilen på barnkalas , men jag viskar inte heller om denne och startar inte en facebookgrupp, men alternativet att flytta var väl närmast-om jag hade haft barn, men jag är av den åsikten att även dömda pedofiler skall få en andra chans , men man måste veta noga att en person är färdigbehandlad innan han/hon släpps och detta har det gjorts en del felbedömningar av med tragiska resultat.
Jag kan ibland vara skeptisk och tycka att utdömd fängelsevistelse eller rättspsykvistelse verkar för kort.
Jag är inte emot att utvisa fler som begått brott i Sverige. Dock sätter jag en gräns vid dödsstraff som jag är principiellt emot.Jag vil inte utvisa till dödsstraff.
För dem "rätt" sätt ska sägas.