Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 23:37:24 följande:
    Puss?
    Kjam?
    Ja
  • Velour
    Ernst Hugo skrev 2011-07-16 23:37:30 följande:
    Ja, men där tror jag inte jag vill hamna. Jag blev rekomenderad att söka ett jobb som skulle inneburit arbete med det roligaste jag vet just nu och lönen skulle nog hamna på en mer än anständig nivå. Det skulle dock inneburit att jag skulle veckopendlat en bit ner i Europa vilket skulle gjort mig till en leden man då jag inte skulle kunna vara utan min dotter så mycket.

Så jag tror jag håller med dig 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-16 23:46:44 följande:
    Må så vara att det blev konflikter i slutet och att kungafamiljen försvagades men samhället var så jäkla mycket bättre än vad det blev efter Islam.
    Det land som förbättrades iochmed Islam var Saudi. Ni kan själva tänka er hur det såg innan Islam när jag säger att det blev bättre iochmed Islam. Förvånad
    Exaktissimo.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 23:54:01 följande:
    Mmm jag fattar...
    Of course you do! Det skulle nog räcka med att jag bara ändrade min lite grand så skulle du veta precis vad jag tänkte just då
  • Velour
    Anton Chigurh skrev 2011-07-16 23:54:18 följande:
    Låter som Kamprad, tycker jag.............!
    Hahah, ja, det gör det nog

Har Kamprad fru förresten? 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-16 23:57:31 följande:
    Ja, vad ska jag göra? Barnen sover i sovrummet och pappa i vardagsrummet så jag får snällt sitta här inne om jag vill chatta/surfa.

Ja, jag får stå ut några månader till sen slipper jag det här helvetet.
    Kommer dina föräldrar att stanna kvar här i Sverige?
  • Velour

Hahah, vad min katt älskar att ligga på min laptop  

Ok, lite väl OT... 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-17 00:04:14 följande:
    Okej, det handlar om karriär. Ja, vad ska jag säga? Ja, jag blir oerhört attraherad av män som kan någonting. Jag vill ha en som kan ge mig utmaning. Jag vill ha en som jag kan diskutera med. Visst, en outbildad kille kan vara snäll, charmig, romantik och en massa andra saker men vad ger det mig? Ingenting.
    Jag vill ha en man som är sugen på att lära sig nya saker, som älskar att samla på sig så mycket kunskap han bara kan om ALLT.
    Jag vill ha en som är lika intresserad av allt som jag är, tälta ute i skogen, bo på 4stjärnig hotell mitt i paris, besöka heliga tempel, gå runt i antika städer, läsa en bok och ja, typ allt. Finns nog ingenting jag finner vara tråkig direkt. Eller jo, att diskutera med en outbilad skitskalle som får ur sig "Aaaa men vettu, min cykel blev stulen av en iranier. Vi har ett oråde fullt med iranier här där jag bor så nu ska jag hitta en svenne till min dotter". Kräks.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-17 00:05:59 följande:
    Ja. Mamma är för sjuk för att kunna flytta utomlands och pappa har sitt jobb här. Dessutom är lillasyster fortfarande singel och ibehov av mamma och pappa (hon är 24).
    Oj Hon skulle alltså inte ens kunna hälsa på er? Kommer ni komma och hälsa på så ofta ni kan istället?

• Velour
    Ernst Hugo skrev 2011-07-17 00:09:17 följande:
    Margareta
    Hon är nog inte den drivna typen själv Drömmer
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...