Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 17:18:12 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m59999581.html

Asså folk...

Men du lägger inte fram RÄTT källa!! D.v.s. en sådan källa som personen VILL se, som är bekväm och som enbart bekräftar dennes teorier. Inget som utmanar eller på annat sätt går emot.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-16 17:46:59 följande:
    Ja, den kommer på första plats.

Glöm nu inte att det iranska folket som levde under hemska förhållanden blev befriade iochmed Islam. Obestämd Yeah right. Fortfarande efter 1400kr så har kvinnor och män inte samma rättigheter vilket kvinnorna hade långt innan Islam kom med i bilden. Aja....
    Man är bevisat korkad om man verkligen tror så. Visst att det mot slutet blev en del konflikter i landet som försvagade regeringens ställning och sådant, men att islam var räddningen? Det står ju att läsa helt öppet i varendaste forskning vad "frälsarna" ställde till med i Iran. Att säga att det är en lögn och hänvisa till den "heliga" boken är att pissa det iranska folket i ansiktet. 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 17:49:42 följande:
    Mitt påstående tog upp vad Skop kommit fram till.
    Skop är således en säker källa, på Skops egna undersökningar.

Vad vill han ha en källa på?
    Att undersökningen genomförts?
    Om jag skriver att "Enligt en undersökning av RFSU knullar folk hellre utan kondom" och länkar till RFSU...
    Ja då är det källan.
    Varken mer eller mindre.
    Fuck liksom!!!
    Haha, jag vet att du gjorde det. JAG ifrågasatte inte dina källor, utan tyckte bara att hans inställning var komisk
  • Velour
    Inima skrev 2011-07-16 19:01:54 följande:
    OKej, ser att jag särskrev skitsvennar.

Och nej, jag lyckades inte med det misstaget i den tråden, och tydligen så är det provocerande att skriva skitsvennar men inte jävla invandrare.
    Betyder det att FL är främlingsfientligt?!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 21:47:27 följande:
    Kolla - 6 fula feta bananflugor i mitt VINGLAS!
    Nej givetvis dricker jag det ej längre, ska byta.

De ville väl också festa till det.
  • Velour

Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Så tog jag död på romantiken igen.

• Velour

Jag har också springat på en alltför driven person. Drivigheten tog död på det mesta så till slut kändes det som att jag levde med mig själv eftersom pengar var ALLT i hans värld. Äckligt!

• Velour
    Anton Chigurh skrev 2011-07-16 23:33:13 följande:
    Hette han möjligtvis Kamprad i efternamn ???
    Nä, han hette Prestigeälskande O. Pengakåt.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 23:34:23 följande:
    Ja men nu tycker jag ni missar poängen.
    Handlar inte om en karriärskåt människa, utan en passionerad, jag vill ha en man som gör något han älskar.
    Inte en j-vla luffare.
    Jo, jag förstod precis hur du menade och jag håller helt och fullt med dig då jag också känner så. Men nån annans inlägg påminde plötsligt så mycket om mitt ex, som är just allt annat än passionerad till skillnad från någon som verkligen går in för det han gör och att han gör det för att han älskar det, inte för att bara imponera på andra...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...