Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

FamiljenCooper skrev 2011-07-11 22:26:28 följande:
    nej jag jobbar för en Tv kanal . Med produktion etc .
    Vad spännande!  

I gymnasiet sökte jag praktik hos en lokal TV-kanal för att se hur de jobbar bakom kulisserna. Men de ville inte ha mig då jag inte ville ställa upp på att bara hämta kaffe åt dem  
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-11 23:02:37 följande:
    hahahhahahahahaah det kan jag tänka mig !

Det är ett fantastiskt roligt jobb men det har varit en lång resa hit
    Menar du att utbildningen varit lång? Att det tog lång tid innan du förstod att du ville jobba med det? 

Hur länge har du haft det jobbet?  
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-11 23:09:53 följande:
    Tog ett tag innan jag förstod att jag ville jobba med det och sen har det varit en tuff resa .. det är en hård bransch och det gäller att ha fötterna på jorden och mycket skinn på näsan .  Har gråtit många tårar på toan på jobbet hahahaha

Positionen jag har nu har jag haft i 2 år ungefär ...
    Nämen oj, är det så tufft i branschen? Mycket konkurrens, knivar i ryggen och höga krav? 
    Coolt att du tog dig fram  
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-11 23:16:20 följande:
    hahah jaa det är rätt raka puckar ... inget fluff . Gör du fel lär du få höra det utan omskrivningar sen lär man sig skita i mycket som sägs och stå på sig . Yes väldigt mycket konkurrens , knivar i ryggen och enormt höga krav .

Only the best göre sig besvär

Hhaha tack !
    Imponerande att du tagit dig ända till mål om det nu är så förbaskat hårt i den branschen. 

Jag själv hatar allt vad konkurrens heter. Vill ha det lätt (har varit med om det och sett hur smutsigt det är)
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-11 23:32:16 följande:
    Jo det har ju varit bra också såklart . Jag har växt som person och vågar ta för mig mer . Men jag är inte en person som hugger andra i ryggen ... ever . Jag vill ha mitt samvete rent när jag ska sova om natten

Kanske därför det tagit lite längre tid för mig att klättra
    Jag vet att du inte är en sådan som gör sånt. Det märks tydligt. Det är därför jag blir så imponerad! 
  • Velour
    Väderhatt skrev 2011-07-11 23:34:43 följande:
    Jo, men alltså . . . jag har tre katter. Katt
    A just det. Men det var den politiskt korrekta som fick vara med på bild?
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-12 09:08:02 följande:
    Tack !

Så nu är det din tur ... vad jobbar du med `?
    Är huvudsakligen student, men har två extrajobb varav den ena inte hört av sig än för några arbetspass
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-12 11:23:26 följande:
    Jaha ja...

Gud vad jag är trött på FL.
    Do something about it!!
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-12 13:33:28 följande:
    ahaa vad studerar du ? ( du har säkert skrivit det 100 ggr så ursäkta mig i såfall ) . Sociologi ?
    Japp, du kom ihåg
  • Velour

NG, kanske en idé att starta eget diskussionsforum?

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...