Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-07-01 00:39:33 följande:
    Hjärta
    Variation är da skit.
    Ja, exakt. Passar så jävla bra de dagar man inte orkar göra sig iordning. Då blir det på med niqaben och gå ut. Man får vara ifred också eftersom alla håller sig på avstånd. Sååå jääävla skööönt!!

Snygg bild förresten! 
  • Velour
    Väderhatt skrev 2011-07-01 00:48:17 följande:
    Ähum, det är så sant som det är sagt.
    Velour skrev 2011-07-01 00:45:15 följande:
    Ja, exakt. Passar så jävla bra de dagar man inte orkar göra sig iordning. Då blir det på med niqaben och gå ut. Man får vara ifred också eftersom alla håller sig på avstånd. Sååå jääävla skööönt!!

Snygg bild förresten! 
    Du menar om du har en "bad hair day"?

Snygg bild? Varför man har en bild på en hand på sina skinkor så där förstår jag inte. Katt
    Ja, en sådan dag. Eller om jag är bakfull och inte orkar göra mig iordning och sånt där. Du borde fan pröva! Ingen vet ändå om det är en man eller kvinna under (vilket är meningen att inget ska synas). Fast det blir svårt att placera din foliehatt kanske. Kan ju glida av och så, men men...det går att fixa.

Ja, klart det är snygg bild!! Eller, hur skulle du vilja att hennes bild skulle se ut? 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-07-01 00:49:18 följande:
    Du är klok. Jag bör också köpa en uppsättning känner jag. För de där trista dagarna liksom.

Ja visst är den gullig? Jag har blivit hetsad att göra så här. Det är bara tillfälligt. Försök att inte titta direkt på den. Drömmer
    Hahah! VEM har hetsat dig till detta?  
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-07-01 00:56:45 följande:
    Egentligen är det mest en protest mot den rådande bröstfobin som finns på FL. Bästa försvar är attack. Drömmer
    Jag var tvungen att ta en närmare och direkt titt på den, trots din avrådan. Blev lite småavis....

Men kul tanke bakom! 
  • Velour
    Väderhatt skrev 2011-07-01 00:57:38 följande:
    Mnjae. Det kan nog synas på kroppsformen ändå. Men visst, om jag vill leka ninja någon dag så kan jag ju köpa en niqab.

Jag skulle nog inte vilja alls. Dock så skulle jag förfasas om det var någon av mina systrar som hade en sådan bild. Det kanske vore på sin plats för lite hedersvåld rentav. Drömmer
    Men inte kan du leka ninja i niqab! Fast det går nog också att fixa. Du måste bara sy in alla delar under hakan så det blir sådär bögigt åtsittande. Då kan du röra dig smidigt. Passar dig perfa!

Ooh, vilka sexiga fantasier du har där...Trodde inte du tände på sånt. 
  • Velour

Idag är jag sjukt hes pga hosta och allt så jag låter som en kedjerökande robot. 

Tänkte att jag skulle lindra det med iskall glass med gammeldags vanilj och färska jordgubbar  

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 15:59:00 följande:
    Jag har klippt mitt eget hår idag.
    Typ 1 dm.
    Tänkte att ni ville veta det. Känns sjukt bra.
    Klart vi vill veta (åtminstone jag)! Lika mycket som ni vill veta att jag är hes idag

Nä, men det är grymt att kunna klippa sitt eget hår. Jag brukade göra det förut, men så upptäckte jag att det blev olika långt på baksidan. Kollar du baksidan av ditt hår i en spegel?

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 16:29:41 följande:
    Hahaha ja...
    Alltså jag klippte i förgår egentligen, sedan råkade jag se det i spegeln, vi har två speglar på motsatt vägg i badrummet och håret var otroligt snett.
    Men jag tar liksom tag i det bakom ryggen och klipper det bakom ryggen (förstår du?)...så nu är det fantastiskt. Änuu mer fantastiskt när jag tänker på hur mkt det kostar hos frisör.
    Det är coolt att kunna göra det så det blir bra. När jag ska göra något spegelvänt så får jag svårt med koordinationen och allt blir mer fel då. Men jag sparar också på pengarna genom att numera be MAMMA klippa mig
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...