Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

FamiljenCooper skrev 2011-07-12 13:36:15 följande:
    wohooo !

och jag ska bli mamma till nr 3

Skål
    Va? Är du gravid? *nu hänger jag inte med*
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-12 13:39:12 följande:
    hahhahahaha YES !

Har inte riktigt fattat det själv än
    Woooooooooooaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!! STORT STORT grattis!! {#emotions_dlg.flower}Skål När fick du reda på det?
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-12 13:46:45 följande:
    I dagarna bara ! Alltså vi ville ju ha ett till men vi visste inte att det skulle gå så snabbt !

och tack !! det känns helt fantastiskt !
    Wow, sjukt roligt Skrattande Hahah, kom att tänka på Trissreklamen "plötsligt händer det"!

Då kommer bebisen ut någon gång nästa vår, eller hur? 
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-12 13:52:03 följande:
    Ja det blir en mars bebis Bra för då blir jag mammaledig två somrar framöver och slipper vara höggravid på sommaren hahhahahahah
    Vad skönt! Jag, tvärtom, var höggravid under sommaren '04 och det var VARMT!! Inte bara vädret, utan jag själv också var jättevarm, så värmen bara förstärkte hettan jag kände. Det var jobbigast på nätterna när jag skulle sova. Jag brukade då ligga sked med min man (med honom bakom mig) och be att få kyla ner mina fotsulor mot hans ben  
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-12 15:54:43 följande:
    Nej, nu ska jag ut på gården med en massa mat, grilla och göra livet surt för stackars svenskar.

Cya.
    Haha
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-12 22:12:07 följande:
    Och så är det invandrarna som har kultur med många barn?!

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m59951488-4.html
    Hmm, ja, det kan man ju undra. Men då är väl motargumentet att det är bra så mycket vanligare i Långtbortistan än vad det är i Sverige och att det därför kan sägas vara något kulturellt därborta.
  • Velour

På tal om katter, brukar ni också sniffa på era katter? Det gör nämligen jag. Han doftar så fruktansvärt gott så jag kan nästan inte låta bli att gräva näsan i hans päls och dra in hans underbara doft. Kan inte beskriva doften så mycket mer än att den är lite sötaktig.

• Velour

Meh, ÄR det bara JAG som gillar att sniffa på min katt??

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-13 19:58:04 följande:
    Nej, jag också!!!
    Jag älskar att sniffa på henne, hon doftar gudomligt...
    Puh! NU kan jag känna mig normal
    Yoyna skrev 2011-07-13 20:05:58 följande:
    Jag kan inte svara på den frågan, har aldrig haft förmånen att vara så nära din katt att jag kunnat sniffa på den
    "Sin" skulle jag ha skrivit, men var för mycket inne på mitt

Och på tal om hav och sånt, dont' effin get me started!! Jag har inte varit nära ett hav sedan jag var 5 år gammal Skrikandes Hatar de som har förmånen att besöka hav ofta eller BO nära ett hav (bara för att jag inte kan )
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...