• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-19 20:46:58 följande:
    Notera gärna att detta är det enda röstfiske jag ägnat mig åt, UNLIKE OTHER PEOPLE.
    Vilka piiipel åsyftas med detta osakliga uttalande?
  • Dominant
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-19 20:45:09 följande:
    Så gå och rösta på mig nu!
    Fast ska jag inte rösta på den jag hatar mest?
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-05-19 18:58:17 följande:
    Ok men om jag ligger med min pappa eller min dotter ( när hon blir äldre ) med sin pappa ... är det OK om båda är med på det ?

Man måste få tycka olika och uttrycka det ..

Tex mina döttrar och deras kusiner .. de umgås väldigt tätt och min dotter refererar till sina kusiner som syskon . Jag hade inte tyckt att det var ok om de sedan valde att leva tillsammans . Har jag fel i att tycka så ?
    Jag vet inte om det är fel på min svenska eller om det  är vissas oförmöga att ta till sig det jag skriver utan att förvrida det hela så in i helskotta fel.
    Var har jag skrivit att sex mellan föräldrar och barn ska vara OK? Syskonsex däremot borde inte hamna under incestlagen och vara straffbart.

Vet du en fantastisk sak? Dina döttrar kommer ge blanka F*n i vad du tycker den dag dom förälskar sig inågon vare sig du tycker det är Ok eller ej.

Vad två vuxna människor väljer att göra har inte du med att göra även om du råkar vara mamma till en av dom. Förbredd dig för den dag.

Min son är bästis med vår grannes dotter. Dom är tillsammans dygnet runt nästan. Skulle du rynka på näsan om dom skulle få för sig att ha en sexuell relation, gifta sig och skaffa barn med varandra en vacker dag? Nu blir det ju inte så men tänk om....

Du får tycka vad du vill men och vill du tala om det du tycker för andra så gör det men man kan faktiskt visa lite hyfs, respekt för andras känslor. För mycket begärt?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Jäjd
    Dominant skrev 2011-05-19 20:52:06 följande:
    Fast ska jag inte rösta på den jag hatar mest?
    Ja? Mig alltså.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-19 20:50:14 följande:
    Beror helt på vilken nivå man betraktar dig från...
    Hmmm. Tyst
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-19 18:53:49 följande:
    Men, hejaklacksspelet med BB? Karln har humor! Jag är minst lika chockad som du.
    Kräks
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 20:53:46 följande:
    Kräks
    Vet du vad Rose? Jag väljer att gå vidare med livet. Hoppas du kan göra detsamma. Jag menar det av hela mitt hjärta.

Hjärta
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...