• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-05-18 21:57:47 följande:
    ahhh ja men gör så ! Se upp med WASABIN !
    Tänkte snorta den som Steve-O, men okej...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 21:59:16 följande:
    Glöm inte doppa i wasabi/soja. FAN, imorgon ska jag gå till min favoritrestaurang och äta så mycket jag orkar.
    Nej, nej, ska inte glömma. 

Är det sushibuffé i din favorestaurang? 
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-05-18 21:57:47 följande:
    ahhh ja men gör så ! Se upp med WASABIN !
    Första gången jag provade sushi var med en killkompis som inte sa till mig vad wasabi är för något. Jag trodde det var mosad avokado så jag tog en rejäl bit och bredde på sushin. Behöver jag säga att det sved ändå upp i hjärnan? Han fick rejäl med stryk när vi kom ut från restaurangen.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-18 22:00:23 följande:
    Nej, nej, ska inte glömma. 

Är det sushibuffé i din favorestaurang? 
    Ja det har dom. Nu blev jag hungrig igen av all sushisnack.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-18 22:00:59 följande:
    Mi lajk yu haffi daffi Solig
    Vad är det här? Svensktois eller? (svenska + patois)

Batt mi lajk yu tu! 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 22:00:59 följande:
    Första gången jag provade sushi var med en killkompis som inte sa till mig vad wasabi är för något. Jag trodde det var mosad avokado så jag tog en rejäl bit och bredde på sushin. Behöver jag säga att det sved ändå upp i hjärnan? Han fick rejäl med stryk när vi kom ut från restaurangen.
    Hade jag varit du hade jag slängt in honom i restaurangköket bland kockarna så...ja...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 22:03:52 följande:
    Ja det har dom. Nu blev jag hungrig igen av all sushisnack.
    Mm, förstår det. En rostad macka med smör (som du inte tycker om) och sylt är också gott. Eller, du kanske har kvar av pastasalladen? En fruktsallad perhaps? I väntan på imorgon menar jag...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-18 22:05:53 följande:
    Hade jag varit du hade jag slängt in honom i restaurangköket bland kockarna så...ja...
    Mmmm, hade god lust till det också.

Nej, dags och hoppa in i duschen. Lycka till med sushiprovningen. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...