• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 21:35:47 följande:
    Jag bryr mig inte om man är mindre seriös i den tråden än här. Jag har aldrig någonsin skrivit något nedvärderane till dig och JA, du har en hel del åsikter/beteende som jag tycker är åt skogen fel men det är inte mitt problem.

Det får du tycka om du vill men jag tänker inte svälja det. Du får tycka vad du vill om mig men där tar det slut. Jag är inte tvungen att "prata" med någon som tycker jag är äcklig bara för att jag tycker kusingifte är helt OK.
    Ja, jag har haft sex med min kusin. Min fasters barnbarn så nu kan du få upp din middag. 

(Har ALDRIG skrivit att jag tycker syskonsex är OK för min del. Jag skrev bara att vad andra gör är ingenting jag behöver bry mig om.)
    Men VAD har jag skrivit som nedvärderat dig? HUR har jag nedvärderat dig? Min blotta åsikt att något du gjort och tydligen älskat, inte är okej?

Jaha.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 21:28:25 följande:
    Sushi är urgott men börja inte med att äta det där algliknande saken som jag nu glömde namnet på. Doppa det i wasabi som du blandar med soja. Åååååh, sugen!
    Det är de svarta sakerna. De ser inte särskilt goda ut heller, men kanske tillsammans med resten av maten är de helt OK? 

Äh, jag får helt enkelt smaka och se. Egentligen är jag inte så överförtjust i fisksmak och de säger att sushi smakar ungefär som gravad lax, vilket jag alltså är måttligt förtjust i. Men nu är ju fisken och annat inrullat i ris och diverse så det blir nog en spännande upplevelse! 
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:26:12 följande:
    Du får inte följa med mig till sushirestaurangen då! Bara de som håller med mig får följa med!
    men va fan va taskigt!
    I'm the me I choose to be ...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-18 21:37:57 följande:
    Det är de svarta sakerna. De ser inte särskilt goda ut heller, men kanske tillsammans med resten av maten är de helt OK? 

Äh, jag får helt enkelt smaka och se. Egentligen är jag inte så överförtjust i fisksmak och de säger att sushi smakar ungefär som gravad lax, vilket jag alltså är måttligt förtjust i. Men nu är ju fisken och annat inrullat i ris och diverse så det blir nog en spännande upplevelse! 
    Nej, dom smakar blä oavsett men det är en smaksak.

Gillar du inte gravad lax så lär du inte tycka om sushi heller. All sushi är ju inte inrullad i ris. Finns den här varianten också men prova. Jag trodde inte heller jag skulle älska det.

http://emmaochco.se/images/2010/sushi-bouquet_81226647_123893491.jpg

Det är ris under fiskbiten.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:30:27 följande:
    Åh, kladdkaka. Jag får ont i kroppen av bara själva ordet. Så mycket älskar jag den Hjärta
    I kNOWWWWW .. jag var tvungen att baka en efter att skrivit det inlägget .

Fick nästan en orgasm när jag tryckte i mig den .....
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:37:57 följande:

Joo men det är SKIT GOTT!  California rolls .... MUMS !

sen kan du ju fega lite om du inte gillar gravad lax och ta vego sushi tex med avocado , ägg ... eller med räkor .
    så förbannat gott !

"Mamma sushi "är ofta vego .

Bor Fröken i Stockholm ?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...