• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 20:04:37 följande:
    Ok du redogör för mina så redogör jag för dina?

Jaded är för principfast för sitt eget bästa ibland.
    Ibland är hon överkänslig och hon lyssnar BARA på mig när jag snackar skit.

När jag snackar allvar struntar hon i mina goda råd, när jag får ett infall tycker hon det låter som en bra idé och går all out.

Hahahaha...

*går och gömmer sig*
    Hahaha! Puss min kära.

Ja jag är ganska spontan, principfast, ogenomtänkt och ganska ofta lite bäng. Sjukt lättpåverkad dessutom.
    U know me so well. Hjärta
    Jobbar dagligen på dessa brister som inte ens kan kallas "fel" och än mindre "störningar" Drömmer

Du är lättuppjagad på det vis att du styrs av dina känslor och vill inte alltid lyssna ordentligt utan bara reagerar utifrån din omedelbaraste känsla.
    Du är samtidigt underkänslig och reagerar helt fel på saker som du borde flippa över.

Flera brister har du men jag vågar inte säga mer för du brukar lätt bli långsint och negligera mig tills jag gråter.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 20:07:56 följande:
    Måste vara så.

Föresten har du donerat din rumpa.
    Vi ska "göra" den perfekta PK-kvinnan.

Än så länge har vi FamCoopers mage, din rumpa, kanske Jadeds läppar, Mrs och jag har bråkat om tuttarna, så jag donerade mina röda skor, men är flexibel...
    Vilken babe! Men inte mina läppar. Jag behöver nog inte vara med.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-07 20:11:30 följande:
    Hahaha! Puss min kära.

Ja jag är ganska spontan, principfast, ogenomtänkt och ganska ofta lite bäng. Sjukt lättpåverkad dessutom.
    U know me so well. Hjärta
    Jobbar dagligen på dessa brister som inte ens kan kallas "fel" och än mindre "störningar" Drömmer

Du är lättuppjagad på det vis att du styrs av dina känslor och vill inte alltid lyssna ordentligt utan bara reagerar utifrån din omedelbaraste känsla.
    Du är samtidigt underkänslig och reagerar helt fel på saker som du borde flippa över.

Flera brister har du men jag vågar inte säga mer för du brukar lätt bli långsint och negligera mig tills jag gråter.
    Du, om du och jag hade en långsint tävling vet jag med all säkerhet att du skulle segra.
    Du drar ofta upp saker jag glömt!!!

Bemöter det andra läjter. Äfter dinnah.
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 19:47:18 följande:
    Jag respekterar ditt mod
    Solig

Mod eller dumdristighet?

Framtiden får utvisa.

Jag brukar ju kallas naiv av Sverigedemokrater allt som oftast så det ligger kanske nåt i det?
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 20:15:39 följande:
    Solig

Mod eller dumdristighet?

Framtiden får utvisa.

Jag brukar ju kallas naiv av Sverigedemokrater allt som oftast så det ligger kanske nåt i det?
    Alla egenskaper jag tänder på alltså Flört
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 20:12:54 följande:
    Vilken babe! Men inte mina läppar. Jag behöver nog inte vara med.
    VA??? Din senaste läppbild höll på att få mig bisexuell!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Quintus Zebra
    Noun skrev 2011-05-07 19:59:17 följande:
    Aha, ok här kommer det;

Jag har itutats nationalistiska åsikter som jag ihärdigt arbetar bort. Enligt egen utsago lyckas jag väl!

(Hur går det för dig, Druid?)

Kram nu sötnos Jaded?
    '

Av vad sett på forumet har du lyckats ypperligt!

Du skulle kanske öppna en klinik som avgiftar nationalister? Du vet ju hur man gör Skrattande

Med tanke på den växande skaran sverigedemokrater som vi har i det här landet så borde vi ta till vara på dina kunskaper!! Glad
  • Jäjd
    Noun skrev 2011-05-07 20:21:14 följande:
    VA??? Din senaste läppbild höll på att få mig bisexuell!
    Awww! Hjärta

Ja du och jag skulle nog bli två riktigt utmärkta lesbianer ihop!
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 20:26:36 följande:
    Awww! Hjärta

Ja du och jag skulle nog bli två riktigt utmärkta lesbianer ihop!
    Ja det skulle vi älskling Hjärta

Grymma öde som gjort mig så obotligt hetero! Skrikandes
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 20:24:25 följande:
    '

Av vad sett på forumet har du lyckats ypperligt!

Du skulle kanske öppna en klinik som avgiftar nationalister? Du vet ju hur man gör Skrattande

Med tanke på den växande skaran sverigedemokrater som vi har i det här landet så borde vi ta till vara på dina kunskaper!! Glad
    Kolla här;

http://www.fri-sverige.se/  Flört

..och du är lika underbar som alltid! Hjärta
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...