• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 18:35:13 följande:
    Guuuud vad kinky du där...
    Nej det är jag inte alls det. Nu är du återigen dum. Skrikandes
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:32:39 följande:
    Tyvärr. Blir hjälten kär i en "blatte" tjej dom tagit till fånga?
    *Googlade* Älskar när jag har rätt.

Men Druid då, förklarar du din kärlek till mig? Du behöver inte säga något för att göra mig glad bara för att jag tycker du ser bra ut. Kyss
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 18:36:37 följande:
    England eller Frankrike?
    England. Fransmän äter ju sniglar för guds skull!
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-07 18:35:15 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:31:20 följande:
    Aha. Lovar att komma ihåg det från och med nu. Kyss
    Du förstod alltså Albion?
    Älskar google.
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:37:22 följande:
    *Googlade* Älskar när jag har rätt.

Men Druid då, förklarar du din kärlek till mig? Du behöver inte säga något för att göra mig glad bara för att jag tycker du ser bra ut. Kyss
    Men det är ju fusk. Hur kan jag vara kär i en fuskare? To be or not to be, that is the question . . . . Flört
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-07 18:14:49 följande:
    Men nu blir jag riktigt besviken på dig. Jag som trodde att du spionerade på alla mina inlägg i alla trådar. I en tråd skrev jag nyligen att mina farföräldrar hette Cyril & Alice. Det borde ge dig en ledtråd. So, take a guess. Flört
    Jag tänker ju spontant på fotbollshjälten Cyril Rool, så jag gissar Frankrike?
  • Druid
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 18:39:12 följande:
    Jag tänker ju spontant på fotbollshjälten Cyril Rool, så jag gissar Frankrike?
    Men han var ju bergis bög. Nej, min farfar var minsann ingen snigelätare.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-07 18:36:22 följande:
    Jag vet ju inte vad jag är liksom... Blir ju inte direkt välkomnad med öppna arnar i någon skola sas ;)
    Som du ju vet...
    Aja, puss iaf, rabiata persiskor är numera på min favoritlista.
    Du är i förnekelsefas Bakis om du vill veta vad jag tycker om dig. Du vill inte riktigt släppa taget om hjärntvätteriet som du säger dig ta avstånd från samtidigt som du förkastar det.

Jag är inte rabiat Bakis inte alls men man måste vilja känna mig. Att döma från en diskussion känns lite väl att ta i men det är upp till dig.
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 17:46:32 följande:
    Jag börjar tro att QZ undviker mig.
    Here I am!!

Nej då! Det bästa sättet att hantera fobier är att möta sin rädsla Flört.

Fast nu loggar jag ner igen...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...