• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Noun skrev 2011-05-07 19:59:17 följande:
    Aha, ok här kommer det;

Jag har itutats nationalistiska åsikter som jag ihärdigt arbetar bort. Enligt egen utsago lyckas jag väl!

(Hur går det för dig, Druid?)

Kram nu sötnos Jaded?
    Kjam!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 20:01:04 följande:
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    *lycklig igen*
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-07 19:57:35 följande:
    Jag har faktiskt nåt i ugnen som ropar på min uppmärksamhet också. Så siamesiskt allting alltid är.

Vaddå vågar inte redogöra för mina?! Har jag ärrat dig psykologiskt?
    Ok du redogör för mina så redogör jag för dina?

Jaded är för principfast för sitt eget bästa ibland.
    Ibland är hon överkänslig och hon lyssnar BARA på mig när jag snackar skit.

När jag snackar allvar struntar hon i mina goda råd, när jag får ett infall tycker hon det låter som en bra idé och går all out.

Hahahaha...

*går och gömmer sig*
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 20:02:43 följande:
    Du har väl hört den där om ulven i fårakläder?
    Min favoritsaga Drömmer
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-07 20:02:43 följande:
    Du har väl hört den där om ulven i fårakläder?
    Hahahahahahahahaaaa

Vet du, någon sa på riktigt att jag var en devil in an angels dress en gång. På fullt allvar. Man tror sådant bara händer på film...
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 20:05:24 följande:
    Hahahahahahahahaaaa

Vet du, någon sa på riktigt att jag var en devil in an angels dress en gång. På fullt allvar. Man tror sådant bara händer på film...
    Det är väl för att du är gorgeous och inte alls ser jävlig ut, antar jag
  • Nice Girl Wrong Place
    Noun skrev 2011-05-07 20:06:47 följande:
    Det är väl för att du är gorgeous och inte alls ser jävlig ut, antar jag
    Måste vara så.

Föresten har du donerat din rumpa.
    Vi ska "göra" den perfekta PK-kvinnan.

Än så länge har vi FamCoopers mage, din rumpa, kanske Jadeds läppar, Mrs och jag har bråkat om tuttarna, så jag donerade mina röda skor, men är flexibel...
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 20:07:56 följande:
    Måste vara så.

Föresten har du donerat din rumpa.
    Vi ska "göra" den perfekta PK-kvinnan.

Än så länge har vi FamCoopers mage, din rumpa, kanske Jadeds läppar, Mrs och jag har bråkat om tuttarna, så jag donerade mina röda skor, men är flexibel...
    Vems åsikter passar då? Obestämd

Det var lite för tydligt med rumpan för vissa diskussioner ;)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...