• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 20:52:55 följande:
    Jag kan väl bjuda på mig själv också.

Jag har het temperament om nu någon har missat det. Äger ingen stubin ALLS. Jobbar med mig själv för fullt för att inte flyga upp i taket för minsta lilla sak.
    Är patriotisk in i benmärgen om det nu kan ses som något dålig.
    Älskar sex så oerhört mycket.
    Har en jäkla massa fördomar om vissa folkgrupper. Vissa är på väg att försvinna medans vissa bekräftas bara mer och mer för varje dag som går.
    Är hönsmamma och överbeskyddande. Min äldsta son får fortfarande inte gå ut och leka ute på gården ensam.
    Har en osund relation till mat.
    Det är väl bara en sak som inte är så bra då enligt mig ;)
    Har en jäkla massa fördomar om vissa folkgrupper. Vissa är på väg att försvinna medans vissa bekräftas bara mer och mer för varje dag som går.
    Tur att jag inte är i den kategorin då Flört
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-07 20:50:40 följande:
    Good for you! Det förtjänar du verkligen.
    Du glömmer väl inte bort oss därborta hos "djävulen i väst (Flört)"?
    Kommer isf sakna häcken av mig! Hjärta
    Jag är här ungefär 6månader till sen vete fan hur jag ska göra med tidsskillnaden. Kommer också sakna FL och er oerhört mycket. Hjärta
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    Jag kan väl bjuda på mig själv också.

Jag har het temperament om nu någon har missat det. Äger ingen stubin ALLS. Jobbar med mig själv för fullt för att inte flyga upp i taket för minsta lilla sak.
    Är patriotisk in i benmärgen om det nu kan ses som något dålig.
    Älskar sex så oerhört mycket.
    Är hönsmamma och överbeskyddande. Min äldsta son får fortfarande inte gå ut och leka ute på gården ensam.
    Har en osund relation till mat.
    Hur gammal är din äldsta?

Jag kan vara ärlig om mina, eftersom Jaded bara ljög host host...

Jag  är ganska ofokuserad och kräver sjukt mycket stimulans
    Lätt pervers
    Ojämt humör
    Rädd (för mörkret, äckliga män osv)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 20:53:46 följande:
    Jag lovar att vara snäll mot honom.
    Det är väl det han är rädd för kanske..?

Jag är nästan KÄR i Zebran. Det är sällan man stöter (ha ha) på en människa med så mycket visdom!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-07 20:55:11 följande:
    Det är väl bara en sak som inte är så bra då enligt mig ;)
    Vilken då?
    Noun skrev 2011-05-07 20:55:11 följande:
    Tur att jag inte är i den kategorin då Flört
    Du passar verkligen inte in i mina fördomar. Allt är så "fel" med dig.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 20:55:14 följande:
    Jag är här ungefär 6månader till sen vete fan hur jag ska göra med tidsskillnaden. Kommer också sakna FL och er oerhört mycket. Hjärta
    Du kommer alltså inte terrorisera oss mer..? Rynkar på näsan
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 20:56:09 följande:
    Äh vi kan väl experimentera lite? Solig
    jaaa... var gränsen går är ju ganska suddigt om man tänker efter...
  • Nice Girl Wrong Place
    Noun skrev 2011-05-07 20:56:19 följande:
    Det är väl det han är rädd för kanske..?

Jag är nästan KÄR i Zebran. Det är sällan man stöter (ha ha) på en människa med så mycket visdom!
    Ja vem är inte kär i Zebran...han är säkert snygg också. Det är därför han är gift. Universum fuckar med oss.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...