• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-07 18:38:45 följande:
    Men det är ju fusk. Hur kan jag vara kär i en fuskare? To be or not to be, that is the question . . . . Flört
    Solig

Nej, nu ska jag ringa efter Pizza och hamburgare.

Cya. {#emotions_dlg.flower}
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:43:14 följande:
    Solig

Nej, nu ska jag ringa efter Pizza och hamburgare.

Cya. {#emotions_dlg.flower}
    Catch ya later tater.
  • I Blackrose I
    Bakis

Ville ställa denna fråga i den andra diskussionen men jag gjorde inte det.

Du skrev i en av mina trådar att du inte tycker muslimer som konverterar till kristendomen är kristna.
    Vad tycker du om kristna som konverterar till Islam? Ser du dom som muslimer? (Har velat fråga dig länge men det har inte blivit av)
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-07 18:40:46 följande:
    Men han var ju bergis bög. Nej, min farfar var minsann ingen snigelätare.
    Ja, hans sexliv vet jag inget om. Han var fram tills nyligen en ovanligt tuff försvarare som innehar det franska rekordet i antal röda och gula kort!!
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 17:50:31 följande:
    Du måste sluta våldföra dig på honom så fort han visar sig!
    Hehe, hon har ju fått mitt godkännande så jag kan inte klaga Skrattande
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-07 18:02:41 följande:
    Men Rose det finns minst en miljon andra personer som jag hellre skulle se utvandra än dig.
    Har inte sett dig i många diskussioner, men jag tror det är första gången jag håller med dig!!
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 18:51:55 följande:
    Har inte sett dig i många diskussioner, men jag tror det är första gången jag håller med dig!!
    Låter mycket sannolikt!
    Druid brukar man inte hålla med.
    Han tycker att SvP och ND är ganska ok partier, vilket påminner mig, jag skulle bevisa för honom varför de inte är det.

Får ta tag i det när jag har ätit.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...