• SilverLadyG

Vad vet du om Listeria?

Skrattande Ha det så skoj Skrattande

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 07:33
    Opastöriserad färskost ska det stå!
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad vet du om Listeria?
  • La Lola
    Forumvärd skrev 2011-04-14 09:58:20 följande:
    Hm...Obestämd
    Var det i samband med att quizzet försvann?
    Nä, när det försvann kom inläggen tillbaka vad jag kunde se....men nu blev jag osäker....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Forumvärd
    La Lola skrev 2011-04-14 09:59:12 följande:
    Nä, när det försvann kom inläggen tillbaka vad jag kunde se....men nu blev jag osäker....
    Okej haha det är inte lätt att håll koll på ordningen. Det är liksom lite vad kom först hönan eller ägget över det hela
    Jag ska se vad som händer när jag tar rapporten på att inlägg försvunnit.
    Så får vi se om något knepigt händer då. Strax tillbaka
    Grupp under uppbyggnad Vi som gillar Hemliga Lådan www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/vi-som-gillar-hemliga-ladan-231
  • Forumvärd

Det ser ju ut som om alla inlägg är kvar även efter den rapporthanteringen
    Äh jag får helt enkelt höra med teknik för det är ju inga inlägg i den här tråden som ska tas bort liksom om man tänker sig att något modererats och inget tyder ju på det eftersom att alla inlägg har samma färg.
    De får kolla!
    Tack för att ni hojtade till om detta! Solig

Grupp under uppbyggnad Vi som gillar Hemliga Lådan www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/vi-som-gillar-hemliga-ladan-231
  • Aquavit

Hmmm...ser att det hänt nåt konstigt här sen igår.... jaja, jag är fortfarande nyfiken på TS svar på mina frågor.....

• listo
    GreteP skrev 2011-04-13 21:04:59 följande:
    TRAMS???????????????????????? Skrikandes Ibland kan du inte vara säker på att den är pastoriserad tillräkligt länge, tillräkliga temperaturer osv...färskost är en klar smittokälla.
    Om du inte känner att du kan lita på industriella mejerier  och deras kompetens att pastörisera så gör du nog klokast i att undvika ALLA mejeriprodukter...
    Nämen det ÄR så. Jag hörde det av en som hade hört det på FL...
  • SilverLadyG

Jag orkar inte mer att diskutera det! 10 pers mot 1, jag ger upp. Kanske jag överdriver.......är på bättre humör idag och mer positivSkrattande Solen gör sitt jobbSolig

Egentligen är jag bara så envis och överdriver ibland! Blev bara arg igår över kommentaren " sök tvångsvård"....

Ha det bra!

• Linda1976
    GreteP skrev 2011-04-14 18:47:06 följande:
    Jag orkar inte mer att diskutera det! 10 pers mot 1, jag ger upp. Kanske jag överdriver.......är på bättre humör idag och mer positivSkrattande Solen gör sitt jobbSolig

Egentligen är jag bara så envis och överdriver ibland! Blev bara arg igår över kommentaren " sök tvångsvård"....

Ha det bra!
    Tvångsvård sa jag aldrig, men ja - nån terapi mot dina tvångstankar tror jag skulle göra dig gott. Tror man inte att Arla klarar av att sköta pastöriseringen, då behöver man hjälp. 
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976

...eftersom de orostankarna förmodligen står för nåt annat.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • kodarn

Hej,

Var lite buggar i samband med quizen som nu ska vara lösta (visade fel antal sidor bl.a.)

// Jens
    Webbutvecklare

• La Lola
    kodarn skrev 2011-04-15 10:55:20 följande:
    Hej,

Var lite buggar i samband med quizen som nu ska vara lösta (visade fel antal sidor bl.a.)

// Jens
    Webbutvecklare
    Aha!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • listo

Jag vägrar för övrigt svara på quizzet eftersom sista frågan inte har något rätt alternativ *S*

Nämen det ÄR så. Jag hörde det av en som hade hört det på FL...
Svar på tråden Vad vet du om Listeria?