• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Aldrig erkänna)

Jag kommer aldrig erkänna att jag är head over heels för kollegan på mitt jobb. Hen har sambo. Blir nervös varje gång vi pratar och framstår säkert som en asocial idiot. Men livet hade varit grym om hen någonsin blev singel då skulle jag verkligen kunna visa mitt intresse..

• Anonym (Fröplanta)
    Anonym (HH) skrev 2021-04-28 19:21:20 följande:

Varför skulle du inte kunna det? Bor du inte i Sverige?

Går inte utan lägenhet. Och hade jag fått en har jag varken råd eller ork med en flytt mitt under en förlossning. Och socialtjänsten litar jag inte på.
  • Anonym (Fröplanta)
    Friger skrev 2021-04-28 21:41:26 följande:

Oj... ja... jag är inte avundsjuk på dig... Det var en ordentlig sits du hamnat i. Men hur kommer det sig att killen inte räknat ut att du har kille? Allt sånt ginns ju på nätet numera...

Då har vi något gemensamt. Jag har redan barn vid sidan om. Hjälpte några barnlösa. Givet den tekniska utvecklingen går jag bara och väntar på att någon ska höra av sig.

Skriv gärna privat om du vill/vågar! :)

Jag vet superkonstigt men han har aldrig tagit upp det, han är väldigt försynt av sig som person. Jag brukar bjuda in mig själv till honom ungefär var fjortonde dag och laga middag så äter vi, kramas och ägnar oss åt vuxenaktiviteter och sedan brukar jag somna där.

Vet att jag borde sluta men mår väldigt dåligt när vi inte har kontakt.

Men vaa berätta! Har du typ gjort en annan kvinna med barn utan att mannen vet om det?
  • Anonym (Fröplanta)
    Anonym (Aldrig erkänna) skrev 2021-04-28 22:06:18 följande:

Jag kommer aldrig erkänna att jag är head over heels för kollegan på mitt jobb. Hen har sambo. Blir nervös varje gång vi pratar och framstår säkert som en asocial idiot. Men livet hade varit grym om hen någonsin blev singel då skulle jag verkligen kunna visa mitt intresse..

Oj jobbigt läge! Tror du hen har märkt av ditt intresse?
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 22:26:56 följande:
    Går inte utan lägenhet. Och hade jag fått en har jag varken råd eller ork med en flytt mitt under en förlossning. Och socialtjänsten litar jag inte på.
    Jag förstår vad du menar...soc betalar inte mycket eller inget om du är svensk!!
    Anonym (HH) skrev 2021-04-28 19:21:20 följande:
    Varför skulle du inte kunna det? Bor du inte i Sverige?
    Så du tror att bara för att man bor i Sverige som Svensk så hjälper soc med så pass mycket pengar att du ska kunna betala hyra, räkningar, mat, mm??

Nej så enkelt är det verkligen inte!!
  • Anonym (Fyfan)
    Anonym (Man) skrev 2021-03-27 07:49:22 följande:

Jag spyr inombords på mina kamrater som är omvänt rasistiska, hatar alla vita, särskillt vita män, som syns på TV tex, och tycker människor som inte är vita svenssons är goda per automatik. Jag hatar att mina kamrater begår bidragsbrott genom att skriva romer (med falska namn) som inneboende, så att romerna kan få socialbidrag eller bostadsbidrag från flera boenden.

Ärligt talat så var det bland det mest svinaktiga jag någonsin hört. De har inte tänkt på att det är brottssyndikat som tvingar romer av lägre rang att tigga.

Dina vänner stödjer alltså kriminalitet och slaveri samtidigt som de urholkar välfärdssystemet (vilket i sin tur leder till att SD blir starkare och romer mer stigmatiserade) . De verkar så blåsta så ..jag orkar liksom inte.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fyfan) skrev 2021-06-12 13:01:21 följande:

Ärligt talat så var det bland det mest svinaktiga jag någonsin hört. De har inte tänkt på att det är brottssyndikat som tvingar romer av lägre rang att tigga.

Dina vänner stödjer alltså kriminalitet och slaveri samtidigt som de urholkar välfärdssystemet (vilket i sin tur leder till att SD blir starkare och romer mer stigmatiserade) . De verkar så blåsta så ..jag orkar liksom inte.

Yep! Och de tycker att de är så goda.
  • Anonym (Camilla)

Men hur tänkte du här?

Varflr sa du inte till älskaren att du var gravid med maken? Varför gjorde du inget åt graviditeten eller funkade inte skyddet? Blev du gravid med flit med en förhoppning att du skulle bli räddad.

Men först. Är du rädd för att bli slagen? Har det hänt förut? Eller säger du bara det?

Klart du klarar dig själv. Flytt osv. Du har ju två barn till att ta hand om.

Vad var det som fick dig att vara otrogen? Något måste ju ha varit osund med din man när du väljer att vara otrogen. Du skulle ha separerat innan du inleder något nytt.

Dessutom blanda in en oskyldig baby.

Men du har valt det själv. Nu får du lösa det själv också. Inte en avundsvärd sits du sitter i. Önskar dig lycka till och en fredlig lösning.

• Anonym (Cat)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 13:21:09 följande:

Att yngsta barnet i magen är någon annans.

Vad säger du till din man att du sover var fjortonde dag
  • Anonym (Damen)

Men om sanningen kommer fram ?Hade jag varit man och haft misstanke att jag inte är pappa till barnet så hade jag gjort faderskapstest.Genetiken ljuger inte.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!