• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Störd)
    Anonym (Cat) skrev 2021-06-28 16:35:42 följande:

Så du slutade självmant efter 10 år?

Nej alltså jag avslutade bägge relationerna för 10 år sedan, efter att ha hållit igång dem parallellt i ca 1,5 år. Jag borde ha gjort slut med min sambo långt tidigare men efter alla hans otrohetsaffärer under hela vår relation i kombination med att jag arbetade 60-80h/v ofta på annan ort dessutom gjorde mig väl nedbruten och orkeslös helt enkelt. Den andra killen förtjänade det dock inte och jag önskar att jag hade haft stake att vara ärlig mot honom för han var jag faktiskt förälskad i. Men jag respekterade honom inte helt enkelt. Och var ego och feg och använde honom för att stärka mig själv. Idag skulle jag aldrig någonsin göra något liknande.
  • Anonym (Otrogen)

Jag kommer aldrig berätta för någon att jag var otrogen mot min sambo och haft sex med 20 kvinnor och minst lika många män förra året.

• Anonym (Man)
    Anonym (Otrogen) skrev 2021-09-21 09:10:48 följande:

Jag kommer aldrig berätta för någon att jag var otrogen mot min sambo och haft sex med 20 kvinnor och minst lika många män förra året.

Vad gillar du mest, kvinnorna eller männen?

Finns det några ligg du ångrar?

Får du känslor ibland?
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Man) skrev 2021-09-21 22:00:51 följande:

Vad gillar du mest, kvinnorna eller männen?

Finns det några ligg du ångrar?

Får du känslor ibland?

Kvinnorna är bäst, jag är hetro och låter bara männen suga av mig. Finns hur många kuksugare där ute som helst.

Ja, när man kommer hem till kvinnan man bestämt sexträff med och hon är mycket fetare än bilderna på nätet och man har sex ändå. Känner mig utnyttjad efteråt.

Nej, känslor har jag aldrig fått men oftast träffar jag dem bara en gång.
  • Anonym (Så jävla elakt)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 13:21:09 följande:

Att yngsta barnet i magen är någon annans.

Stackars din sambo/man! Tänk om ungen vill göra DNA test som alla gör nu för tiden för att se släktträden.. Blir inget roligt för det stackars barnet.
  • Anonym (Så jävla elakt)
    Anonym (Otrogen) skrev 2021-09-22 00:55:57 följande:

Kvinnorna är bäst, jag är hetro och låter bara männen suga av mig. Finns hur många kuksugare där ute som helst.

Ja, när man kommer hem till kvinnan man bestämt sexträff med och hon är mycket fetare än bilderna på nätet och man har sex ändå. Känner mig utnyttjad efteråt.

Eh! Du borde vara åtminstone bi om du låter män suga sv dig. Kan inte vara speciellt vanligt att vara helt straight som man och låta en annan suga av en.
  • Anonym (Confess)
    Anonym (Så jävla elakt) skrev 2021-09-22 01:09:48 följande:

Eh! Du borde vara åtminstone bi om du låter män suga sv dig. Kan inte vara speciellt vanligt att vara helt straight som man och låta en annan suga av en.

Läs på. Du har fel.
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Otrogen) skrev 2021-09-22 00:55:57 följande:

Du är bisexuell om du tänder på att bli avsugen av män.
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Confess) skrev 2021-09-22 01:57:13 följande:

Läs på. Du har fel.

Det är nog du som borde läsa på.
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 17:06:29 följande:

Vi har två barn tillsammans, 10 och 4,5 år gamla. Det är också en anledning att jag inte kan dra. Jag är 30 och han 45, gifta sedan 5 år.

Det värsta i kråksången är att den andre pappan vill ha ett förhållande och jag älskar egentligen honom också i smyg men låtsas att känslorna inte finns där från min sida.

Det går tyvärr inte att inleda någonting seriöst då han vet inte ens vet om att jag lever med någon. Har aldrig berättat någonting om mig själv. In worst case scenario kommer han en vacker dag att knacka på dörren. Det är min värsta mardröm. Har dagligen ångest över detta. Då hoppar jag ut bakvägen med barnen och drar till en väninna, har snackat ihop mig med henne sedan länge. Har en väska packad i garderoben för mig och barnen. Jag är galet rädd för mannens reaktion men har inte direkt mycket att ta till för att rädda situationen just nu. Är också i slutstadiet av graviditeten. Så har sporadisk kontakt med den andre mannen och ses ibland på annan ort och har sagt jag helst vill vara ensamstående. Så får vi se om vi kan ta det därifrån. Blivit så jävla dumt allting från början till slut. Ångrar att jag något sagt om graviditeten. Har ljugit och sagt att jag gått mycket kortare tid än jag gjort också för att slippa att han vill komma till förlossningen.

Vet inte vem jag är mest rädd för, maken eller socialtjänsten.

Hur har det gått?
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!