• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Fröplanta)

Att yngsta barnet i magen är någon annans.

• Jonnynilsson
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 13:21:09 följande:

Att yngsta barnet i magen är någon annans.

Hoppsan! Ja det är ju en hemlighet som heter duga. Hoppas barnet aldrig behöver vård som kräver donator.
  • Anonym (Fröplanta)
    Jonnynilsson skrev 2021-04-28 13:58:41 följande:

Hoppsan! Ja det är ju en hemlighet som heter duga. Hoppas barnet aldrig behöver vård som kräver donator.

Hoppas också det... dock är pappan till barnet på om att vara engagerad så lär bli gul och blå när barnet kommit fram. Är bakbunden från att flytta innan förlossningen pga praktiska skäl så vågar inget säga hemma.
  • Friger
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 16:51:37 följande:
    Hoppas också det... dock är pappan till barnet på om att vara engagerad så lär bli gul och blå när barnet kommit fram. Är bakbunden från att flytta innan förlossningen pga praktiska skäl så vågar inget säga hemma.
    Spännande. Har du och den som du bor med fler barn eller är det erat första? Hur gamla är ni?
  • Anonym (Fröplanta)
    Friger skrev 2021-04-28 16:55:40 följande:

Spännande. Har du och den som du bor med fler barn eller är det erat första? Hur gamla är ni?

Vi har två barn tillsammans, 10 och 4,5 år gamla. Det är också en anledning att jag inte kan dra. Jag är 30 och han 45, gifta sedan 5 år.

Det värsta i kråksången är att den andre pappan vill ha ett förhållande och jag älskar egentligen honom också i smyg men låtsas att känslorna inte finns där från min sida.

Det går tyvärr inte att inleda någonting seriöst då han vet inte ens vet om att jag lever med någon. Har aldrig berättat någonting om mig själv. In worst case scenario kommer han en vacker dag att knacka på dörren. Det är min värsta mardröm. Har dagligen ångest över detta. Då hoppar jag ut bakvägen med barnen och drar till en väninna, har snackat ihop mig med henne sedan länge. Har en väska packad i garderoben för mig och barnen. Jag är galet rädd för mannens reaktion men har inte direkt mycket att ta till för att rädda situationen just nu. Är också i slutstadiet av graviditeten. Så har sporadisk kontakt med den andre mannen och ses ibland på annan ort och har sagt jag helst vill vara ensamstående. Så får vi se om vi kan ta det därifrån. Blivit så jävla dumt allting från början till slut. Ångrar att jag något sagt om graviditeten. Har ljugit och sagt att jag gått mycket kortare tid än jag gjort också för att slippa att han vill komma till förlossningen.

Vet inte vem jag är mest rädd för, maken eller socialtjänsten.
  • Anonym (Ekonomi)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 17:06:29 följande:

Vi har två barn tillsammans, 10 och 4,5 år gamla. Det är också en anledning att jag inte kan dra. Jag är 30 och han 45, gifta sedan 5 år.

Det värsta i kråksången är att den andre pappan vill ha ett förhållande och jag älskar egentligen honom också i smyg men låtsas att känslorna inte finns där från min sida.

Det går tyvärr inte att inleda någonting seriöst då han vet inte ens vet om att jag lever med någon. Har aldrig berättat någonting om mig själv. In worst case scenario kommer han en vacker dag att knacka på dörren. Det är min värsta mardröm. Har dagligen ångest över detta. Då hoppar jag ut bakvägen med barnen och drar till en väninna, har snackat ihop mig med henne sedan länge. Har en väska packad i garderoben för mig och barnen. Jag är galet rädd för mannens reaktion men har inte direkt mycket att ta till för att rädda situationen just nu. Är också i slutstadiet av graviditeten. Så har sporadisk kontakt med den andre mannen och ses ibland på annan ort och har sagt jag helst vill vara ensamstående. Så får vi se om vi kan ta det därifrån. Blivit så jävla dumt allting från början till slut. Ångrar att jag något sagt om graviditeten. Har ljugit och sagt att jag gått mycket kortare tid än jag gjort också för att slippa att han vill komma till förlossningen.

Du kommer gå under av att leva med denna hemlighet. Ångesten över att han när som helst kan knacka på dörren och hela ditt liv raserar.

Får jag fråga varför du valde att behålla barnet?

Det kommer bli förjävligt men jag tror det bästa du kan göra är att berätta sanningen för båda. Lögnerna kommer äta upp dig inifrån.
  • Anonym (Fröplanta)
    Anonym (Ekonomi) skrev 2021-04-28 19:03:49 följande:

Du kommer gå under av att leva med denna hemlighet. Ångesten över att han när som helst kan knacka på dörren och hela ditt liv raserar.

Får jag fråga varför du valde att behålla barnet?

Det kommer bli förjävligt men jag tror det bästa du kan göra är att berätta sanningen för båda. Lögnerna kommer äta upp dig inifrån.

Vad har jag att vinna på att berätta sanningen? Bli sönderslagen? Behöva bli hemlös innan förlossningen? Att aldrig mer kunna ha en normal kontakt med pappan till barnet osv. Har bara att förlora på att berätta någonting.
  • Anonym (HH)

Vi har två barn tillsammans, 10 och 4,5 år gamla. Det är också en anledning att jag inte kan dra.

Varför skulle du inte kunna det? Bor du inte i Sverige?
  • Anonym (Åäö)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 19:17:15 följande:
    Vad har jag att vinna på att berätta sanningen? Bli sönderslagen? Behöva bli hemlös innan förlossningen? Att aldrig mer kunna ha en normal kontakt med pappan till barnet osv. Har bara att förlora på att berätta någonting.
    Varför skulle du bli sönderslagen? Är din man våldsam?
  • Friger

Oj... ja... jag är inte avundsjuk på dig... Det var en ordentlig sits du hamnat i. Men hur kommer det sig att killen inte räknat ut att du har kille? Allt sånt ginns ju på nätet numera...

Då har vi något gemensamt. Jag har redan barn vid sidan om. Hjälpte några barnlösa. Givet den tekniska utvecklingen går jag bara och väntar på att någon ska höra av sig.

Skriv gärna privat om du vill/vågar! :)
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!