• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Kille på 40+i norr)
    Anonym (Sexbomb) skrev 2021-04-06 02:16:52 följande:

No problema

Får man fråga vilken ålder du är i??????
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:19:31 följande:

Skulle absolut inte säga att du är normal. Han kanske inte vet vad braaaa sex är???? de vill man inte bara ha 1gång/månad????????

Jo han vet vad bra sex är..
    Jag är ju en expert inom det områdetSkrattande

Jag är inte eftertraktad av yngre killar bara pga av mitt utseende - om dom t.o.m ringer och tjatar att dom vill träffas - efter flera år - och bara vill träffas UTAN att ha sex över en middag typ...

Dom vet att jag är gift...men det spelar ingen roll för dom!?

Om jag nu lämnar min man pga någon utav dom - hur vet jag att det kanske bara var spännande för dom att vara med någon som är 15 år äldre och vet hur man tillfredsställer en karl??
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:30:57 följande:
    Får man fråga vilken ålder du är i??????
    Hela 50 år Tungan ute- kan du förstå varför 25 åringar vill ha mig, men där blir det nej! gränsen går vid 35 åringar för mig som vill ha mig..
    Jag kunde vara deras mamma ha ha

Jag ser yngre ut, men har alltid sagt hur gammal jag är,,
    Anonym (Sexbomb) skrev 2021-04-06 02:41:48 följande:

Jag är ju en expert inom det området

Jag är inte eftertraktad av yngre killar bara pga av mitt utseende - om dom t.o.m ringer och tjatar att dom vill träffas - efter flera år - och bara vill träffas UTAN att ha sex över en middag typ...

Om jag nu lämnar min man pga någon utav dom - hur vet jag att det kanske bara var spännande för dom att vara med någon som är 15 år äldre och vet hur man tillfredsställer en karl??

Asså jag går igång extra mycke på att ligga med någon som är gift, äldre de kanske dina killar gör med. hihi

Hitta bra sex de växer fasen inte på träd. Man ska klaffa för att få de bra enligt mig ,åh då är de ju inte känslomässigt utan att man är lika "heta" i sängen helt enkelt.

Kör på som du gör du verkar inte lida av de.
  • Anonym (Mr Man)
    Anonym (Sexbomb) skrev 2021-04-06 02:41:48 följande:
    Jag är ju en expert inom det områdetSkrattande

är du bara ute efter yngre killar? 
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:55:06 följande:

Asså jag går igång extra mycke på att ligga med någon som är gift, äldre de kanske dina killar gör med. hihi

Hitta bra sex de växer fasen inte på träd. Man ska klaffa för att få de bra enligt mig ,åh då är de ju inte känslomässigt utan att man är lika "heta" i sängen helt enkelt.

Inte lätt att vara eftertraktad. Jag vet hur de är *Ler*
    Anonym (Mr Man) skrev 2021-04-06 02:56:06 följande:

är du bara ute efter yngre killar? 

Haha jag förstod inte förren nu att du var kille. Hehe.

Nä ja är hetero så jag ligger bara med tjejer/kvinnor
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 03:06:48 följande:
    Haha jag förstod inte förren nu att du var kille. Hehe.

Nä ja är hetero så jag ligger bara med tjejer/kvinnor
    NEJ jag är inte en kille...
    varför tror du det - för att jag vill ha mer sex än min man eller..
    ja det kanske är onormalt, men så är fallet tyvärr!

Jag är en vanlig kvinna som ser bra ut och har alltid gillat sex..

Jag är hetero och tänder bara på heterosexuella män - ålder har ingen större betydelse för min del - jag vet inte varför just yngre killar gillar mig, men även dom i samma ålder har ju varit på -
    Nä det är inte alltid lätt att vara eftertraktad och se ut som en vacker svanSkrattande med STOOORA gröna ögon, läppar och annat som killar verkar gillaFlört
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:55:06 följande:

Jag tycker nästan det växer på träd- iaf innan corona-- men det måste ju klaffa och att man är lika heta på grötenTungan ute
  • Anonym (exet)
    Anonym (Whops) skrev 2021-03-12 12:38:57 följande:

Var det han som gjorde slut? Hade du velat kontakta honom igen? Förstår att det är lite spännande att snoka och se honom

Sent svar, har inte varit inloggad här på ett tag. Nja uppbrottet var nog egentligen gemensamt. Min utbildning tog slut och jag hade svårt att få jobb och jag vände det till att det ar New Yorks fel för jag kände mig så ensam och isolerad på dagarna när alla jobbade. Hemlängtan och framför allt saknad till familj och vänner tog över och jag tog ett ganska så förhastat beslut att lämna New York. Har ångrat mig mer eller mindre varje dag.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!