Inlägg från: Anonym (Sexbomb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sexbomb)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag skulle aldrig erkänna för min man att jag varit otrogen med flera år yngre killar..däremot har jag berättat det för min systerTungan ute

Ja jag är fruktansvärd, men vill inte han lika mycket som jag så vad ska jag göra..

• Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Ekonomi) skrev 2021-04-05 19:09:42 följande:
    Vad du ska göra? Skilja dig och träffa nån som vill lika mycket som du?!
    Varför det?

Visst det skulle inte vara något problem för mig att hitta någon yngre kille som vill lika mycket...Nästan för enkelt..Jag har haft flera yngre kk,under tiden när min man varit bortrest (innan corona) som velat utveckla det till något mer-och ff tjatar om att dom vill träffas??, men-

Jag älskar min man och det är inte så enkelt att bara skilja sig-även om jag har mer sexbehov än honom..

Det han inte vet mår han inte dåligt över!!
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Ekonomi) skrev 2021-04-05 19:09:42 följande:
    Vad du ska göra? Skilja dig och träffa nån som vill lika mycket som du?!
    Dessutom Så var det här var en bekännelse tråd..
    Och enligt TS ingen debatt tråd..

Läs TS inlägg!!
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 01:41:36 följande:

Tycker folk är så perfekta. Går man in i ett förhållande åh är öppen att man vill ha mycke sex och så tröttnar "hen" efter ett tag. Då kommer iaf jag söka ny kvinna om allt i livet är dåligt. Men funkar allt utom sexet så behåller jag henne och knullar vid sidan om, sex går att ha bra utan känslor med.Kan man leva med att vara otrogen och sköta de snyggt är de ingen som mår dåligt av de. Då får ni tycka de är moraliskt fel men de är jag????

Jag håller med..
    Min man har alltid vetat att jag haft stort sexbehov som han oxå hade och det var inga problem i början...

Allt funkar bra utom att jag vill mer sex än honom - men det är ju ovanligt som kvinna verkar det som-så jag är väl onormal för att jag vill ha mer sex än honom.?!.
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:04:21 följande:
    Nu blev de galet sorry "sexbomb"

Men jag håller med dig
    No problemaKyss
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:19:31 följande:

Skulle absolut inte säga att du är normal. Han kanske inte vet vad braaaa sex är???? de vill man inte bara ha 1gång/månad????????

Jo han vet vad bra sex är..
    Jag är ju en expert inom det områdetSkrattande

Jag är inte eftertraktad av yngre killar bara pga av mitt utseende - om dom t.o.m ringer och tjatar att dom vill träffas - efter flera år - och bara vill träffas UTAN att ha sex över en middag typ...

Dom vet att jag är gift...men det spelar ingen roll för dom!?

Om jag nu lämnar min man pga någon utav dom - hur vet jag att det kanske bara var spännande för dom att vara med någon som är 15 år äldre och vet hur man tillfredsställer en karl??
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:30:57 följande:
    Får man fråga vilken ålder du är i??????
    Hela 50 år Tungan ute- kan du förstå varför 25 åringar vill ha mig, men där blir det nej! gränsen går vid 35 åringar för mig som vill ha mig..
    Jag kunde vara deras mamma ha ha

Jag ser yngre ut, men har alltid sagt hur gammal jag är,,
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 03:06:48 följande:
    Haha jag förstod inte förren nu att du var kille. Hehe.

Nä ja är hetero så jag ligger bara med tjejer/kvinnor
    NEJ jag är inte en kille...
    varför tror du det - för att jag vill ha mer sex än min man eller..
    ja det kanske är onormalt, men så är fallet tyvärr!

Jag är en vanlig kvinna som ser bra ut och har alltid gillat sex..

Jag är hetero och tänder bara på heterosexuella män - ålder har ingen större betydelse för min del - jag vet inte varför just yngre killar gillar mig, men även dom i samma ålder har ju varit på -
    Nä det är inte alltid lätt att vara eftertraktad och se ut som en vacker svanSkrattande med STOOORA gröna ögon, läppar och annat som killar verkar gillaFlört
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Kille på 40+i norr) skrev 2021-04-06 02:55:06 följande:
    Asså jag går igång extra mycke på att ligga med någon som är gift, äldre de kanske dina killar gör med. hihi

Hitta bra sex de växer fasen inte på träd. Man ska klaffa för att få de bra enligt mig ,åh då är de ju inte känslomässigt utan att man är lika "heta" i sängen helt enkelt.

Kör på som du gör du verkar inte lida av de.
    Jag tycker nästan det växer på träd- iaf innan corona-- men det måste ju klaffa och att man är lika heta på grötenTungan ute
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 22:26:56 följande:
    Går inte utan lägenhet. Och hade jag fått en har jag varken råd eller ork med en flytt mitt under en förlossning. Och socialtjänsten litar jag inte på.
    Jag förstår vad du menar...soc betalar inte mycket eller inget om du är svensk!!
    Anonym (HH) skrev 2021-04-28 19:21:20 följande:
    Varför skulle du inte kunna det? Bor du inte i Sverige?
    Så du tror att bara för att man bor i Sverige som Svensk så hjälper soc med så pass mycket pengar att du ska kunna betala hyra, räkningar, mat, mm??

Nej så enkelt är det verkligen inte!!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!