Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Att yngsta barnet i magen är någon annans.
Att yngsta barnet i magen är någon annans.
Hoppsan! Ja det är ju en hemlighet som heter duga. Hoppas barnet aldrig behöver vård som kräver donator.
Spännande. Har du och den som du bor med fler barn eller är det erat första? Hur gamla är ni?
Du kommer gå under av att leva med denna hemlighet. Ångesten över att han när som helst kan knacka på dörren och hela ditt liv raserar.
Får jag fråga varför du valde att behålla barnet?
Det kommer bli förjävligt men jag tror det bästa du kan göra är att berätta sanningen för båda. Lögnerna kommer äta upp dig inifrån.
Varför skulle du inte kunna det? Bor du inte i Sverige?
Oj... ja... jag är inte avundsjuk på dig... Det var en ordentlig sits du hamnat i. Men hur kommer det sig att killen inte räknat ut att du har kille? Allt sånt ginns ju på nätet numera...
Då har vi något gemensamt. Jag har redan barn vid sidan om. Hjälpte några barnlösa. Givet den tekniska utvecklingen går jag bara och väntar på att någon ska höra av sig.
Skriv gärna privat om du vill/vågar! :)
Jag kommer aldrig erkänna att jag är head over heels för kollegan på mitt jobb. Hen har sambo. Blir nervös varje gång vi pratar och framstår säkert som en asocial idiot. Men livet hade varit grym om hen någonsin blev singel då skulle jag verkligen kunna visa mitt intresse..