Zinfandel skrev 2012-05-30 07:39:38 följande:
Vi håller på med en hemsida med all info samlad. Jag har även kontaktat ett antal journalister men ännu har ingen nappat. Det blir antagligen en större grej längre fram. Man kan vara anonym även om man går ut i media så det vore bra om fler gjorde det, först då kan man få till en förändring och våra medsystrar & döttrar efter oss få bättre vård!
Ok va bra med en hemsida! synd att ingen har nappat för de är ju ett så STORT problem! ja kan inte så mycket om detta, har ju läst här i denna tråden och ni är så duktiga utan er vet jag inte vad jag skulle gjort! går de inte vägen för mig denna gånen så åker jag till Dr D och efter den resan är jag säkert lite klokare och har lärt mig mer som jag kan dela med mig av =)
Lully Hill skrev 2012-05-30 08:40:05 följande:
Jag tog 10 mg till att börja med men runt v 20 fick jag höja till 15 mg pg a att Dr D trodde jag fått immunreaktion. Det äter jag nu hela tiden ut.
Ok läkarna ordinerar alltså olika till olika människor! jag ska visst trappa ner redan vid nästa vul om vi ser något hjärta då. Vill ju hellst inte sluta med pred då blir man ju livrädd att de ska skita sig!