Zinfandel skrev 2012-01-24 08:09:52 följande:
Angla: det finns 2 olika skalor för att mäta T4 men tsh är ju bra. Hör med dina läkare...!
Det finns idag studier som tom visar att Pred är positivt för äggkvalitén. Min läkare varnade också för fosterskador och jag var livrädd i början men eftersom världens fertilitetsexperter förordar det, det finns massor med studier som tom visar positiva effekter och en läkare som finns med här på FL hänvisade till nya svenska studier som visar att fosterskadorna inte är större än utan Pred (10 mg) (den enda möjliga "fosterskadan" som kunde uppvisas var eventuellt lite lägre födelsevikt) så kände jag mig fullständigt trygg och insåg att min läkare inte var tillräckligt uppdaterad! Ja, både min allmänläkare och IVF-kliniken har skrivit ut Pred till mig. Dessutom är det receptfritt på väldigt många ställen i världen!
Fruxx: IL är sojabönolja som ges intravenöst. Däremot rekommenderas stor dos Omega 3, 2000 mg/dag. Men var noggrann med att det är fiskolja och inte fiskleverolja. Jag tar Active Care eftersom de innehåller en massa bra saker!
Ja har tagit mummomega ett tag nu men den e så himla dyr! tänkte ja skulle köpa den Active Care som du tar! köper du den på nätet? hur många kapslar tar du per dag?