-
Ok tack! ingick detta i din utredning eller va det något som du valde att göra?Bling1975 skrev 2012-03-25 09:53:40 följande:Ninnin, en hysto är just när de går in med kamera i livmodern och tittar samt ev åtgärdar fel. Skillnaden på de som görs i Sverige och de som görs hos Penny i Aten är att i Aten skär de alltid i slemhinnan för att även kontrollera blodtillförseln. Min såg fin ut på ytan (slät) men var helt död. Förmodligen efter alla missfall eftersom jag hade haft svårt att plussa efter det tredje som var ett MA i v10. Fick bara en kemisk graviditet och flera minus efter IVF. Men efter hyston blev det bebis :)
-
Grattis även från mig Tjorven =)
-
Grattis Bling lilla Vera är helt fantastiskt är så glad för er skull, nu är allt kämpande i alla dessa år över för er! underbart!
-
Hur hög dos pred ska du ta?Hjärtefröjd skrev 2012-04-03 23:14:20 följande:Jag har fått fragmin utskrivet och kommer att ta det tillsammans med trombyl och predisolon vid vårt kommande IVF-försök som gissningsvis startar i helgen.
-
Jag har fått 10 mg pred ordinerat av min läkare men har på eget bevåg höjt dosen till 15 mg istället! Testade en graviditet med 10 å de sket sig så därför testar jag en lite högre dos!!
-
Jag tar pred från ca 4-5 dagar efter mens sen äter jag dom hela tiden även fast mensen kommer igen, tänker som så här att kroppen kanske fattar om man äter dom hela tiden dock inte längre än 3 månader i sträck men jag vet inte får ju testa allt!
-
Ännu en anledning till att ja inte kommer åka till Dr G då får de bli Aten istället! Tråkigt att få sånt bemötande av en läkare när man betalar så mycket pengar!
-
En fråga bara: ja läser i den Allan beer tråden också och de skrivs väldigt mycket om Penny!! Ni har varit hos Dr G eller Dr D är de dessa männen som skickar er till penny eller va gör ni på hennes klinik! Förstår att hon också håller på med immunologi!
-
Ok jag förstår! Blir förvirrad av alla kliniker som de skrivs om :)
-
Vilken dag är bäst att åka till Dr D? Är de alltid varje måndag proverna skickas till Chicago?? Eller går de fler flyg under veckan? Sitter och tittar på lite flygresor men de finns ju inget bra från Göteborg!