• Lully Hill

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

Den lilla M skrev 2012-01-02 10:03:14 följande:
    lully galet att du redan är i vecka 13.. tiden går fort ! Jag är så glad för din skull!! 

Ego: Själv ska jag ta tag och boka ny tid till grekland nu till våren.. ska förska plocka upp mig från golvet där jag känner att jag ligger med en känsla av hopplöshet. Vi är nu det enda paret i vår umgänges som inte har eller ska ha barn.. Känns rent ut sagt fördjävligt!! 
    Tack vännen!
    Upp med hakan nu!
    Boka med Dr D! Där har du vägen till bebisen!! jag är säker på det! Det var ju Dr D också!!

Kram
    Varje litet steg är ett steg framåt
  • Lully Hill
    Plly skrev 2012-01-03 14:08:49 följande:
    Hej! Någon som har länkar till dessa kliniker förutom De Beerskliniken?
    Kolla min presentation. Där har du länk till Dr D och Lifeclinic.
    Varje litet steg är ett steg framåt
  • Lully Hill

Hej Vilaa!
    Man orkar för man tar ett steg i taget och allt var inte planerat från början. Man hoppas på varje litet steg. Sedan gick det inte och så är man ledsen en stund. Sedan nya tag. Men vi hade gett upp till jag fick info om immunbehandlingarna. Då kunde jag inte låta bli att försöka! Vill inte bli gammal och ångra att jag inte försökte.. Om jag skulle leva med barnlösheten ville jag känna att vi provat allt!

• Lully Hill

Har hört talas om dem men visste inte att de kunde göra immunbehandling också! Vilka mediciner fick du?

• Lully Hill

Åh grattis lilla M!!! Härligt!!
    Är Dr D inblandad? Visst var du i Athen? Får du dropp eller nått annat?
    Stor kram!

• Lully Hill

Ninnin, du ska börja med Prednisolon CD1 och äta minst till v 12 om du blir gravid. Det är nog den vanligaste ordinationen från riktiga immunkliniker. Andra hävdar att man börjar i samband med ET el ÄL men har man immunproblem ska kroppen vara nedsatt INNAN det lilla embryot/spermien kommer.

• Lully Hill

Jag ska ta Prednisolon hela graviditeten och 6 veckor därefter. Jag vet inte riktigt varför med det har att göra med både min och bebisens hälsa. Propprisk kanske, jag ska fråga Dr D vid tillfälle. Jag äter 5mg morgon o kväll.

Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.