Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.
Jag började med sprutorna när cykeln började efter hysto men om något måste åtgärdas eller tas bort och det görs under hyston kan jag tänka mig att man måste ha en läketid först!
Jag började med sprutorna när cykeln började efter hysto men om något måste åtgärdas eller tas bort och det görs under hyston kan jag tänka mig att man måste ha en läketid först!
Det var IVFen vi plussade:)
Jag gjorde det på CFC, samma ställe som där jag gjorde IVF. Jag gjorde bara en check up och allt var bra så jag tog inte bortnågonting.
Välkommen Mettebus! Läs min historia på min presentation! Det här är helt klart rätt spår för många av oss oförklarligt barnlösa. Köp också boken Is your body babyfriendly? av Alan E Beer. Finns på nätet! där får du mycket info. Enl boken kan ca 80%av de barnlösa hjälpas med immunbehandling!
Välkommen Ossi! Ja gå in på Lifeclinics hemsida. Kolla min presentation, där finns fler länkar till info!
Tack! De finns i Athen och jag kan verkligen rekommendera dem. Doktorn är mycket duktig och sympatisk! Det finns en tråd här på FL med flera av oss tjejer och har kontakt med Dr D på Lifeclinic.
Tråden heter "Vi som snart är gravida efter utredning i Athen"