jo bröllopet gick ju fantastiskt bra. oroade mig massor innan hur det skulle förlöpa....hursom, bara ngra få dagar innan frågade jag en kompis om hon ville följa med och barnvakta (hon har själv barn och jag räknade inte med att hon skulle kunna). HURRA, hon följde med och skötte sonen hela kvällen o en bit in på natten. så vi kunde njuta av middag och fest precis som alla andra. jag gick till rummet o ammade två ggr, det var det hela. jag var så tacksam att jag hade kunnat gråta, det är nog det bland det finaste någon vän gjort för mig, det betydde så mycket. jag hade fixat pump och pumpade också ut lite mjölk men vi hade inte hunnit träna så mycket m flaska så det kändes enklare att amma.
tack! vi åker strax innan jul, ska bli härligt m lite miljöombyte (o barmark).
på promenad idag kollade jag in barncafét på erstag, jättebra ställe att träffas på, barnanpassat och lugnt. där kan vi ta träff någon gång!
hoppas det blir lite lugnare för dig memaja o lite mer sömn!
silkes - lycka till med flytten!
kan också berätta att vi spelar "urljuds-cd.n" för sonen då och då och jodå han somnar....svårt att veta vilken inverkan den har men jag tror att den får honom att somna in lättare. musiken finns i vardagsrummet så det är på em jag sätter på skivan, inte till natten.