• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Tänkte vi ÄD gravida stockholmare skulle ha någonstans att träffas och prata om allt från våra graviditeter till framtiden.
    Vi gjorde vår ÄD på Ava i Riga men om du gjort din utomlands eller här hemma spelar ingen roll ni är alla välkomna.
    Vi har BF 110728 men eftersom vi denna gång vill ha planerat snitt och det sker 39+0 så kommer vår pojke 110721 om allt går enligt planerna
    Vi går på MamaMia på Karlavägen där är dom toppen och att jag denna gång gjort ÄD är inget konstigt för dom,dom vet precis vad som behöver göras och det känns tryggt att dom har  erfarenhet i ämnet.
    Vi kommer vecka 24 få göra NOTCH UL och se att flödet i dom två stora blodkärlen som förser livmodern med blod fungerar som dom ska.

Skulle gärna träffas när dom små har kommit för att  fika och ta långa sköna promender i stockholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 09:08
    ÄD-GRAVIDA LATTEMAMMORS I STOCKHOLM
    BF
    Sommarbebis201105: BF 2011-05-30
    Tea75: BF 2011-07-28, snitt 2011-07-20
    Silkes: BF 2011-08-01
    Paltkoma: BF 2011-08-16.
    Emmylou: BF 2011-08-21.
    Tabasco: BF 2011-08-27.
    Memaja: BF 2011-08-27: Väntar tvillingar
    Nidra: BF 2011-10-11.väntar Tvillingar.
    Villsågärna38: BF 2011-11-28
    Pussesnuttan:BF runt Lucia,tvillingar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 08:00
    ÄD-GRAVIDA LATTEMAMMORS I STOCKHOLM
    BF
    Sommarbebis201105: BF 2011-05-30
    Tea75: BF 2011-07-28,snitt 2011-07-20
    Silkes: BF 2011-08-01
    Paltkoma: BF 2011-08-16
    Emmylou: BF 2011-08-21
    Tabasco: BF 2011-08-27
    Memaja: BF 2011-08-27 Väntar tvillingar
    Nidra: BF 2011-10-11 Tvillingar
    Pussesnuttan: BF runt Lucia,tvillingar

• Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm
  • Paltkoma

hejhej
    har varit hos mina föräldrar 2 v utan dator men satsar på att komma imorgon tisdag. ska på annat möte 10-11 men hoppas det funkar med transporter mm så att jag kan ansluta. ska bli kul!

• Silkes

Trist att några är sjuka men ser fram emot att träffa er andra! Har berättat noga för dottern att det är dags att träffa andra guldäggsbebisar.

• The75

Hej
    Ser verkligen fram emot att träffas idag, det ser ut som vi blir ett par stycken vilket är jätte kul :0)
    Jag har FL på min telefon så är det någon som blir försenad eller inte hittar kan ni ju alltid skriva på vår tråd eller inboxa mej :0)

• Majagräddnos11

Leiben, du glömde ena skon på kafé Arte. Är inlämnad i kassan!

• villsågärna38

Hej!
    Tänkte höra om jag kan få ett gott råd av er? Började må riktigt illa i förra veckan, 8+3 och har även till och från haft diarrée sista 2-3 veckorna. I natt har jag haft ont imagen och mått jätteilla och hade även rejäl diarée imorse. Har någon haft såhär? Har ingen matlust alls just nu, får bara i mig te och blåbärssoppa. Undrar om det är magsjuka eller gravsymtom? Nån som känner igen sig? Är i 9+1 idag. Tar Lergigan Comp på dagen och postafen till kvällen, funderar på om jag kanske inte tål dem.
    Kram

• Leiben
    Majagräddnos11 skrev 2011-10-25 12:33:19 följande:
    Leiben, du glömde ena skon på kafé Arte. Är inlämnad i kassan!

Tack! Rinde dit också och hörde att den låg där. Ska kila iväg snart och hämta den
    .
  • Leiben

Var roligt det var att ses! Kände mig dock splittrad och lite på sidan om (av förklarliga orsaker hehe). Det var så mycket jag egentligen ville prata med alla om. Vi delar så mycket även om vi kanske inte tänker exakt lika om allt. Men det finns ju en förståelse för det man gått igenom.

Märkligt också hur oerhört naturligt det var med alla mammor och barn som hörde ihop lika mycket som jag och min lilla skrutt. Tänk vilken tur att ÄD finns va?! 

Ha det så bra och pussa på alla bebbar och klappa magen så ses vi igen. Eller hur?   

• Pussesnuttan

Jag ler när jag läser om fikaträffen.
    Gick det så vilt till så ni tappade skorna? :)

• WildaMathilda

Tack allihop för en såååå trevlig träff! Jag är fortfarande exalterad, hahahaa!
    Det var verkligen kul att få lyssna på alla tankar och berättelser, även om allt definitivt inte hann avhandlas.
    Vilka fantastiska fina ungar ni har allihop. Det är verkligen tur att ÄD finns!

KRAM Solig

• sommar201106

Tack alla för idag=) Supertrevligt! Ser fram emot nästa träff då vi har mycket mer att prata om=)

kramkram

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm