• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Tänkte vi ÄD gravida stockholmare skulle ha någonstans att träffas och prata om allt från våra graviditeter till framtiden.
    Vi gjorde vår ÄD på Ava i Riga men om du gjort din utomlands eller här hemma spelar ingen roll ni är alla välkomna.
    Vi har BF 110728 men eftersom vi denna gång vill ha planerat snitt och det sker 39+0 så kommer vår pojke 110721 om allt går enligt planerna
    Vi går på MamaMia på Karlavägen där är dom toppen och att jag denna gång gjort ÄD är inget konstigt för dom,dom vet precis vad som behöver göras och det känns tryggt att dom har  erfarenhet i ämnet.
    Vi kommer vecka 24 få göra NOTCH UL och se att flödet i dom två stora blodkärlen som förser livmodern med blod fungerar som dom ska.

Skulle gärna träffas när dom små har kommit för att  fika och ta långa sköna promender i stockholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 09:08
    ÄD-GRAVIDA LATTEMAMMORS I STOCKHOLM
    BF
    Sommarbebis201105: BF 2011-05-30
    Tea75: BF 2011-07-28, snitt 2011-07-20
    Silkes: BF 2011-08-01
    Paltkoma: BF 2011-08-16.
    Emmylou: BF 2011-08-21.
    Tabasco: BF 2011-08-27.
    Memaja: BF 2011-08-27: Väntar tvillingar
    Nidra: BF 2011-10-11.väntar Tvillingar.
    Villsågärna38: BF 2011-11-28
    Pussesnuttan:BF runt Lucia,tvillingar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 08:00
    ÄD-GRAVIDA LATTEMAMMORS I STOCKHOLM
    BF
    Sommarbebis201105: BF 2011-05-30
    Tea75: BF 2011-07-28,snitt 2011-07-20
    Silkes: BF 2011-08-01
    Paltkoma: BF 2011-08-16
    Emmylou: BF 2011-08-21
    Tabasco: BF 2011-08-27
    Memaja: BF 2011-08-27 Väntar tvillingar
    Nidra: BF 2011-10-11 Tvillingar
    Pussesnuttan: BF runt Lucia,tvillingar

• Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm
  • Tabasco1

Jag lägger till mig i fikalistan. Vad roligt att vi ses snart!

Här hemma är det fullt upp. Lillen vill helst sitta i en famn med en nappflaska eller tutte i munnen. Just nu har jag lyckats få honom att sova i barnvagnen som vi har i hallen.

Fikalistan;
    IVF-dagar
    Leiben
    Pussesnuttan
    Tea75
    Sommarbebis201105
    Silkes
    Tabasco

• Leiben
    The75 skrev 2011-10-22 09:04:35 följande:
    Hej
    Lieben jag har sett dej i flera trådar men vet egentligen inte så mycket om dej :O) när kom ditt underverk? vart har ni/du gjort er ÄD?

Hej här också :)

Min lillbuse äe just 11 månader och håller på att träna sig på att gå. Han kom till på vårt första ÄD som vi gjorde på Huddinge/ KS. Innan dess har vi gjort inte mindre än 9 ivf-försök men bara 3 ET. Ett av dem ledde till tvillinggrvididtet på 1 ägg men missed abortion i v.11.

Hängde här i början när tråden var rätt ny men jag lyckades ju på första försöket.

Ska  bli roligt verkligen att träffa alla!       
  • Pussesnuttan

Hej tjejer!

Jag ligger inlagd på SÖS med eventuell havandeskapsförgiftning så jag måste tyvärr avboka morgondagens fika :(
    Det skulle ju bli så roligt att träffa er alla!
    Hoppas ni får en trevlig dag och att det kanske kommer ett nytt tillfälle att ses.

Kram Pussesnuttan

• The75

Hej
    Pussesnuttan så tråkigt men krya på dej nu det kommer fler träffar framåt som du kan vara med på hoppas jag ;0)

• villsågärna38

Usch va trist Pussesnuttan!!! Stora kramar

Hej girls!

Har träffat min barnmorska idag, hon var supertrevlig. Hade haft flera patienter innan som gjord ÄD också så det var inget konstigt med det alls. Hon kände till både riskerna med att man kan blöda mer i början av grav och att man kan ha högre blodtryck i slutet på grav och lite ökad risk för havandeskapsförgiftning. Har bokat in alla tider vi behöver fram till jul nu och träffar en läkare där (på MamaMia) nästa vecka för att kika på min behandlingsplan och även göra ett till vul innan NUPPen som vi bokat till den 17/11. Känns så skönt, bara hoppas att det går vägen den här gången!!

Stora kramar till er alla Hjärta

• Tabasco1

Vad tråkigt Pussenuttan. Hoppas du snart blir bättre och att allt går bra.

Jag kan tyvärr inte heller komma på fikaträffen i morgon. Jag har åkt på en ordentlig förkylning och lillen har nu också börjat få feber, så vi stannar hemma och kurerar oss. Jag hoppas också att det blir fler tillfällen att ses framöver!!!

Kram på er allihopa!

• Majagräddnos11

Hej på er! Har inte skrivit (eller läst) på 100 år på FL! Men jag kommer imorgon och ser jättemycket fram emot att få träffa flera av er! Är lite nervös till och med!!!! Måste läsa bakåt och se vilket fik som bestämdes... Kan tyvärr ej kopiera fikalistan med mobilen... IVFdagar- jag kommer med en kasse gravidkläder!

• Majagräddnos11

Pussesnuttan: hoppas att det går bra för dig!

• Majagräddnos11

Och krya på dig Tabasco!

Jag tror inte jag sagt grattis till alla nytillskott heller, så grattis grattis grattis!!!!!

God natt!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm