• Ciconiidae

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Tack! Jag verkar ha missat helt att du plussat, grattis till dig med! :)

Annesh skrev 2014-09-02 19:31:20 följande:

Absolut ett svagt plus :)

Stort stort grattis !!!!!

Kram

• Ciconiidae

Hur gammal är du? Jag träffade en kille nyligen som var helt min typ, men jag har bestämt mig nu så jag vill inte vänta 1-2 år. Nu verkar jag ju ha varit gravid när vi gick på dejt så det hade ju inte spelat någon roll. Men det är ju helt upp till dig att vänta eller inte. Eller så kör du ett mellanting och gör båda, och nör du får plus tar du det därifrån.

önskan2014 skrev 2014-09-02 21:38:11 följande:

Va kul att det äntligen blir lite plus här i tråden!

Har precis börjat dejtat en kille (i en vecka nu). Han är hur söt som helst men han verkar inte vilja ha barn lika mycket som jag. Nu blir jag lite tveksam om jag ska fortsätta processen själv (har ÄL om ca 10 dagar) eller om jag ska ge han en chans? HJÄLP!

• Ciconiidae

Jag är också 29 år, vi har bara träffats en gång denna lördagen. Men jag har redan bestämt att hur kär jag än blir i någon så kommer jag ändå fortsätta försöka. Jag vill inte börja försöka med någon som egentligen är ganska okänd för mig, så jag skulle vilja vänta minst ett år i en relation och samtidigt är man två om att bestämma startdatum. Så för mig är det inte aktuellt, jag vill vara (är) gravid nu och inte senare!

önskan2014 skrev 2014-09-03 11:07:44 följande:

Jag är "bara" 29 år. Träffar du han fortfarande eller bröt ni upp? Berättade du om dina försök?

Jag har ganska stort kontrollbehov och just nu känns det som jag inte riktigt kan styra allt som händer, vilket inte alls känns bra. Jag hade ju en plan och då fanns det ju ingen annan med, förutom ett barn förstås... 

Åh grattis! Hur tog han det när du berättade om försöken?Skulle vilja berätta det för honom men känns lite för tidigt, vet inte hur han skulle reagera om jag berättade. Vi pratade lite om barn och jag sa att jag gärna hade velat haft barn innan jag är 30, alltså att jag skulle behöva bli gravid ganska så snart och han var mer "ja, någon gång så vill man väl ha barn".

• Ciconiidae

Jag tog ett nytt test idag, men det var lika starkt/svagt. Kommer testa varje dag nu, och hoppas på starkare imorgon. Jag har känt lite i magen idag med, samt illamående och trötthet. Så jag tycker att det borde vara ett bra tecken på att det växer.

Annesh skrev 2014-09-03 12:19:00 följande:

Hej

Tog du nytt test idag? Gissar på ett starkare streck idag =)

Visst är det häftigt =)

Grattis igen!

• Ciconiidae

Jag är inte osäker på om jag är gravid, utan det är mer om den lille tänker stanna. Det är bara BIM-3 idag så det är inte konstigt att det är svagt.

Men gud vad spännande, då får vi barn samtidigt. Var bor du någonstans?

Annesh skrev 2014-09-03 18:52:57 följande:

Det är ju positivt :)

Själv fick jag inte svagt plus förren BIM. Dock har jag blödningar och oroar mig extremt... Men försöker intala mig själv att jag kan inte påverka något utan hoppas hoppas :)

Vänta tills BIM och ta ett digitalt test, då står det klart och tydligt Gravid :)

• Ciconiidae

Dagens test till vänster, nu har det klart skett en stegring. Jag får nog börja inse att jag faktiskt är gravid. Till och med brösten har börjat ömma lite som aldrig ömmar förut.

Jag stannar kvar ett tag och följer er andra och hejar på er. Finns det ngn tråd där vi ses när vi plussat?

• Ciconiidae

Testet längst ner ska det vara förstås, fl visade bilden åt ett annat håll när jag slulle lägga till den. BIM -2

• Ciconiidae

Oj, men vad kämpigt för dig. Hur mår du? Kan muskelknutan förvinna av sig själv? Skickar styrkekramar och hoppas allt går bra!

Annesh skrev 2014-09-08 19:48:30 följande:

Hej alla,

Vill bara berätta att jag var på akut vaginalt ul idag. Har haft extrema smärtor i underlivet, legat dubbel av smärta. Rädd att det skulle vara utomkvedshavande.

Fick då reda på att jag har en myom på insidan av livmoderväggen. Det är en muskelknuta som kan ställa till besvär om man har otur, vilket jag tydligen har. Svårare att bli gravid o ökar risken för missfall och mycket vanligt för tidig födsel och kejsarsnitt.

Jag är glad att jag fått reda på vad smärtan kommer ifrån och att de ändå kunde se en svart säck där fostret så småningom dyker upp i. För tidigt att se idag och ska på återbesök im 10 dagar. Finns fort en chans att allt blir bra, bara 10 olidligt långa dagar till nästa besök :)

Trevlig kväll!

• Ciconiidae

Ja, det borde väl vara dags för dig snart?

längtanärstor01 skrev 2014-09-11 14:20:23 följande:

Åh håller tummarna för dig!! Och år er andra med så blir det en riktigt bebisboom nästa år. Kram!

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!