Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Alltså, Peter Ottenståhl har jag hört så himla mycket gott om! Vet att han är i Landskrona också, om det inte tar sig denna gången ska jag definitivt kontakta Capio.
Alltså, Peter Ottenståhl har jag hört så himla mycket gott om! Vet att han är i Landskrona också, om det inte tar sig denna gången ska jag definitivt kontakta Capio.
Jag rekommenderar testlagrets äl-stickor, har alltid visat korrekt för mig och är MASSA billigare än CB. Köpte senast 28 st billigare än 7 CB. Men jag köper CB för att bekräfta stickan. Kommer vardagen efter man beställt om man beställer i normal tid. www.testlagret.se
Hbg33: välkommen! Är det så att du är bosatt i Helsingborg? Det är jag nämligen
Månblomma: ge inte upp, det finns fortfarande chans!! Kram på dig!
Idag ringde min läkare med provsvaren, och det visar sig att jag ligger i överkant när det gäller sköldkörteln. När man försöker göra barn ska man ha under 2,0 och jag har 4,4. Nu är 4,4 fortfarande inom det normala så jag får inte medicin direkt utan ska ta ett nytt prov i januari.
Då blir det att jag hoppar nästa ÄL också. Vill inte testa om det inte är tipptopp liksom... Ska ringa gyn på tisdag och försöka få en telefontid. Han kanske tycker nåt annat.
Tack, detsamma Pianja!
Jag beklagar mensen dock
God Fortsättning tjejer!!
Måste bara berätta om det som hände inatt. Ibland gör man bort sig deluxe-varianten...
Var vaken runt midnatt för att jag somnat framför tv:n vid 21:30. Kunde då inte somna om och sökte lite uppmärksamhet... Tänkte sms:a till killen som erbjuder sig vara donator. Skickar iväg ett där det står "vaken?" och får ett tråkigt kort ja tillbaka. Sms:ar vidare lite men sen inser jag att han inte är på humör så jag slutar. Klockan 4:30 får jag ett sms från ett okänt nummer "vem är du?" och jag kontrar med "har en bättre fråga, vem är du?". "Jag är (killnamns) kompis. Är du (mitt namn)?". Googlar snubben lite och inser att jag har skickat det första sms:et till en killkompis som jag inte träffat på läääänge men heter samma som donator-killen!!
Det skämtas bort ganska snabbt, sen följer en sms-konversation med kompisen som höll på till kl 5. Rolig kille det där Fick dock rätt oanständiga förslag, men mest på skämt!
Så jag är lite trött nu, men har haft roligt inatt iaf hihi!
Jag har gjort 3 misslyckade inseminationer. Sista gjorde jag 3 november och bestämde mig för paus därefter. Passade på att kolla mig hos gyn och ta blodprov på vc, och det har nyligen visat sig att jag har en lågproducerande sköldkörtel vilket kan vara anledningen till att det inte fungerat hittills. Jag ska ta ett nytt blodprov om ett par veckor för att se om det bara var tillfälligt, men jag tror inte det. Då blir det mediciner, och först när mina värden är bra ur fertilitetsperspektiv så kommer jag återuppta inseminationerna, kan vara allt från om nån månad till flera månader from nu. Tänkte hoppa över månaderna som kan ge decemberbarn... Maj verkar vara den bästa månaden, men det känns så otroligt långt borta!
Vi får ha en liten Helsingborgsträff
Vivann: menar du att dina simmare kom längre upp?? Varför gör de inte det på alla kliniker? Nu måste jag googla