Gastric Bypass (GBP)
Har en förpackning om 30 st. Hur man nu skulle kunna få lunginflammation av att ta enstaka piller i rövhålet fattar inte jag..
Skitsamma.
Har en förpackning om 30 st. Hur man nu skulle kunna få lunginflammation av att ta enstaka piller i rövhålet fattar inte jag..
Skitsamma.
Barbamamma: äsh då vi tycker olika bara.
Inget mer med det. Skönt att ditt flyt "flutit" på så bra ;) jag var så svullen som ny opad att mina ordinarie trosor aldrig hade gått så har du något löst sittande så är de säkert bra, du kanske inte svullnar så men , det med svullnaden och att jag var så öm gjorde att sjukhus trosorna var en dröm! Haha, har man laptop och film så är de ett tips, böcker? Mobil? Tofflor? Morgon rock eller liknande?
Barbamamma lycka till nu!
Har hört att dom opar folk mellan 20-60 år
Ssaral: ja de kan du absolut göra, bra att ligga på lite, när dom fått den åberopar du vårdgarantin så de måste ge tid till bedömning innom tre månader. Sen kan du göra samma sak igen om/ när dom godkänner dig för op!
Jag hade inga problem med vare sig pasta eller ris. Ens i början, för mig var stora problemet potatis (
Jag blir oxå lätt yr i perioder verkar de som. Mest när de är varmt ute då jag är dålig på dricka.
Som jag förstått så är gränsen i mitt län (Kronoberg) en övre ålder på 60? Rätta mig gärna någon om jag har fel. Skiljer sig säkert mellan länen
Raffebo: altid bra att testa alla andra vägar först så man är helt säker :) stort lycka till nu!
Barbamamma84: ta det lugnt snälla!! Det är helt sjuuuuukt att du gått ned 35 kg på 19 v!! Jag har tagit mkt kort på mig själv under resans gång som jag gått tillbaka till och tittat på för att förstå att jag blivit mindre.
Har du mkt kvar att gå ner? Jag är i princip klar men kan ju ändå känna att man knalle skulle gå ner lite till, men så vet jag att de är mitt knäppa huvud som spelar
Mg ett spratt!
Barbamamma84: tänk såhär, vi gick inte upp i vikt över en natt vi kommer inte gå ner alt över en natt. Du har haft en makalös start! Klart huvudet inte har en chans att hänga med, det kan bara bli bättre :) kram
Barbamamma84: ja de finns nog inte så mkt mer att göra än att vänta.. Men jag kände mig normal / smal när jag nådde min gamla mullig vikt , och jämför jag det med nu så e de inte klokt va stor skillnad de e, tror att ta massa bilder har hjälpt mig att hänga med.
Sen är de inte helt lätt, tycker nog själv att jag är normal smal nu. Alltså ff formlig.. Så tappar jag några kg till så blir jag inte ledsen ! Fast folk säger till mig att jag inte får få ner mer men de tror jag e för dom e ute vana att se en liksom...
Såvitt jag vet så har inte Danderyd krav på x kg, utan bara att man ska flyta.