Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Herregud va störande det är
    När man väntar på mensen som annonserat att den är på ingång inte kommer igång!
    Pga det så syns ingen vikt nedgång sen i måndags, börjar känna mig stressad , är lite rädd att jag inte ska gå ner mer än kanske Max ett kilo till( visst då når jag ju gränsen på 6 kg ) men vill mer, då jag tappade nästan fem kg de två första veckorna så känna ju ett kilo de sista två veckorna välldigt lite, nu behöver det ju inte bli så,
    Men det är jag lite rädd för.

Tack övriga som svarat på min fråga om sjukskrivning, jag ringde Ljungby och frågade igår, det var inte obesitas ssk jag fick tag på utan en annan kvinna ,
    Men hon sa att två veckor som min kompis kommer få i Växjö, lät välldigt lite, och att har man ett tungt jobb så trodde hon att man blev sjukskriven i 6-8 v pga att man inte får lyfta tungt.
    Jag skiter igentligen i hur länge de blir, vill bara inte känna mig stressad i att hinna med och orka med .

• MizzPiggy

Blivandetrebarnsmamma: grattis! Va roligt för dig! Och va duktig du varit som tillochmed lyckats gå ned två kilo när du slutat röka!

• MizzPiggy

Sitter på bussen på väg till inskrivningen :)
    Åh de pirrar lite i magen hehe :)
    En vecka kvar alltså till op , heeeelt galet!

• MizzPiggy

Vitamin: ska du opereras nu på måndag den 21/11!? På Ljungby? Det ska jag me! Vi kanske syns i någon av salarna sen då :)

• MizzPiggy

Vitamin: vilken tid får man ju inte veta förren kvällen innan när dom lagt färdigt operations schemat. Sara Johansson och Olle wihlborg opar mig.

• MizzPiggy

En fråga till er opade, var ni mycket
    Nervösa sista dygnet före op? Hur kändes det att vakna ur narkosen? Jag ska opas imorgon och känner pirret komma krypande lite smått, ...

• MizzPiggy

Anli00: tack för ditt svar! Okej jobbigt att narkosen satt i så länge!, jag är inte upp åt väggarna nervös än, har en fjäril i magen, men är änsålänge lugn , jag fick frågan om jag ville ha lugnande, och svarade ja, så jag ska få lite stesolid. Vilket ska bli intressant då det är ett läkemedel som för mig är jobb relaterat haha. känner mest att jag vill ha tatt sprutan nu , sova bort natten, bli sövd och poff poff så är de över . väntan e lite jobbig nu....

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)