Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Fyfan säger jag bara, jobba 14 timmars pass i vården (som jag gjorde idag) och enbart leva på kaffe och flytande föda är (Gud hjälpe mig) ett eld prov. Det serverades pizza och god fika och allt man får är att glo. Jag vet att det blir bättre, men idag var det riktigt jävla tungt. Hungrig är jag oxå :(

• MizzPiggy

Entity: tack! Jag härdar , men fyfan vilket Hellvette, jag bara längtar tills open är över och man iallafall kan få äta goda soppor!

• MizzPiggy

Entity: hehe jag kan tänka mig de! För min del infaller puré fasen lagom till jul och det lär bli gott!!

• MizzPiggy

Är det någon mer här inne som bloggar om sin gbp resa? Jag har precis startat en blogg där jag tänkte skriva av mig. ( vet inte om de är tillåtet att skriva blogg adressen i forumet?)

• MizzPiggy

MIJV: wow grattis till vikt nedgången !! Fantastiskt verkligen! Har du före och efter bilder så lägg gärna in dom i bild tråden! Alltid kul med pepp! Kan tyvärr inte svara på dina frågor men hoppas någon annan kan:)

• MizzPiggy

Nalle har ett blått hus: jaha okej ! Hehe
    Pippilotta.blogg.se ;)

MIJV: jaha okej! Men har du tappat så mkt Hitentills så kan de va kul ändå och se hur de går för dig :) mens er bestämmer du såklart själv!.

• MizzPiggy

Nu vågar jag ju inte lita på min våg 100 % men då den visade samma
    Siffra de första fem gångerna så går jag på det. Isåfall har jag på två veckor flyt gått ner 4.8 kg , jag ska gå ner minst 6 kg på på 4 v. Så det känns ju bra :)

• MizzPiggy

Charminggirl: grattis till tiden!
    Menar du att du inte fått rekomenderat vad för märke du ska flyta på? I mina papper stod det modifast men det klarade jag inte av och köper naturdiet färdig blandad shake istället.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)