Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Maddisen80: men fy låter som
    En allergisk reaktion ? Jag har som lite utslag under den genomskinliga tejpen (säkert för att huden inte får andas redigt) men det är inget jag lider av så de
    Får va. Bokat tid idag hos distriktan den femte (e då Jag får ta bort dem) ska bli skönt ändå. Min navel har inte fått
    Luft sen op dagen Örk! Kommer lukta rutten pung där uäck...

• MizzPiggy

Vitamin: Hur går de för dig? Bra ? Jag höll på att dö av hunger så jag har smyg startat min puré fas men de går bra,
    Gud ostkaka äääääänskar jag! Såg det på affären men tänkte bara att det var onyttigt och att jag inte skulle köpa de, är de nyttigt menar du? Massa fett i väl? Kram

• MizzPiggy

Ooooh måste köpa ostkaka och bär!! Haha ;) jag har ätit ägg, har inte mosat dem men ser till att tugga ordentligt , har testat barnmatsburk för ettåringar (kryddat själv annars smakar se ju inget) har ätit riskakor med pålägg (äter långsamt och tuggar jätte väl, väl mogen avokado med lite gott kladd på, samt makrill i tomatsås har jag testat. Jo just ja, var på stan igår, hade ingen mat med mig, köpte varmkorv med bröd, det fick bra men åt den under typ trettio minuter så det var inte för smakens skull utan för att få ner någon energi.
    Kan föresten rekomendera aktivia drick yoghurt super god och smidig att ta med när man ska någonstans. Kram!

• MizzPiggy

Vitamin: Jasså? Vet inte om jag vågar
    Lossa på plåstren eftersom jag inte vill fastna / få ludd på dem / i såren, hade velat få med sånna plåster med hem så
    Man kunnat byta själv. Idag efter att jag bäddat en säng så kändes de som om några agraffer halvt var på väg ut, det kändes så för det ömmade på något konstigt vis, men lyfter jag på
    Plåstret så får jag ju inte dit de igen så de får va. Kram

• MizzPiggy

Anli00: tack för tipset, men kirurg tejpen sitter ju så hårt, e inte de välldigt oskönt att dra bort sen?

• MizzPiggy

Anli00: ok vi får se hur jag gör, jag är nyfiken på hur de läker ihop, (bad sköterskan ta bild när hon bytte plåstren före hemfärd, kul att se skillnad.

• MizzPiggy

Vitamin: jag hade som ovan skrivet, unna mig typ att fixa naglarna eller gå till frissan , skaffa solarie kort eller nått så man ser lite fräsh ut, när man kommer lite längre i vikt nedgången så skulle jag boka en semester resa eller mini weekend typ till London eller nått (London e inte alls dyrt nu) hur mkt har du gått ner när du nåt del målet ? Jag har tappat tio kg totalt (10.5) sen flyt start, så några hekto till så är jag under 100! Heja oss! :) kramis

• MizzPiggy

Vitamin: inte ska du känna dig missmodig för att du stått still i två dagar vännen, har du skött magen ordentligt? Ska du ha mens? Du kanske bara har samlat på dig lite vatten?. Inget konstigt egentligen,
    Jag visste hur jag ser ut under
    Plåstren för jag bad sköterskan ta kort med min mobil när hon bytte plåstren. Det kommer läka fint de tror jag. När ärren bleknat och så är det nog ingen fara.
    Jag väger mig ofta oxå, håller me dig de känns som en belöning att se de ticka neråt.
    Kram

• MizzPiggy

Lady x : tack!! Helt rätt, ALDRIG mer!!

Tog bort agrafferna idag me, kändes absolut ingenting så det var en stor lättnad!
    DOCK så var ärret vid naveln jätte fult, det hade fläkt upp och läkt så istället, så antagligen har dom råkat vika in en hudflik när dom häftade ihop. Kommer inte bli Grant, dom andra ärren däremot såg exemplariska ut super cleant snitt.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)