Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Vitamin: ja de här med kläder har redan blivit skit kul! Jag har oxå börjat göra mig av med förstora kläder, har en väninna som gärna vill ha så nu när hon varit på besök så har hon fått de jag har snubblat fram att jag inte ehöver (större rensning kommer sen)
    Ok att ha dem tejpade (med strips då menar du?) en månad framöver var ingen info jag fick när jag var hos distriktan igår, jag fick dock med mig ett ark strips, samt ett extra sånt vitt plåster till naveln för den fil hon inte dit redigt, men ok de kan va bra att veta iaf, då ska jag oxå ha dem tejpade så länge, så kanske navel ärret blir bättre. De e så roligt att ställa sig på vågen ofta, för just nu händer de så mycket! Uppåt ett halv kilo per dag försvinner ibland, (förståss inte alla dagar) men då blir man glad ! Kram!

• MizzPiggy

Sanda: okej dom rörde inte din navel alls då? Hur många hål har du? Jag har sex st, naveln, (underkant) fyra på rad som du beskrev samt ett nästan precis emellan brösten högt upp. Jag ska göra mitt bästa att stripsa ärren men vet att de kommer krypa i mig efter ett tag...

• MizzPiggy

Någon som vet om
    Man kan få ersättning från försäkrings bolagen för vanprydande ärr efter operation?
    Så som min navel såg ut så...

• MizzPiggy

Pruttpottan: inte säkert att jag kommer behöva / bli beviljad plastik i framtiden, svårt att säga såhär dryga 2,5 veckor efter op,
    Var mest nyfiken...

• MizzPiggy

Jag frågade mitt fackliga ombud på jobbet om jag kan begära ersättning för ärren via fackets försäkring och det sa hon att man kunde, dock efter ett år (vilket jag visste )

• MizzPiggy

Vampyria2: ursäkta men de va de sjukaste och mest oproffessionella jag har hört!!
    Att helt sonika ta tag i dina bröst och "på känn" neka!? Skulle jag fan be om en annan bedömning av annan läkare!!

• MizzPiggy

Binniboo: grattis ! Gud va härligt! Jag längtar tills jag blivit av med mina 25 första (som jag oxå klassar som den värsta biten av min övervikt)

• MizzPiggy

Jag hade hellre haft en sleeve oxå, man slipper dumpningarna då, enligt en bekant till mg som Gjort sleeve.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)