Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Vitamin: har du klarat dig ända till nu? De va ju bra ;) dumpade du mycket? Hur mådde du? Jag mår mestadels illa när jag dumpar , har gått över innom 30-60 min. Pimperan hjälper! Mot illamåendet dvs. Men får ofta ett obehag om jag ätit nig mätt eller ätit tung mat. Obehaget liksom föregår ett eventuellt illamående. Så det är inte så roligt det heller. Men man får lära sig.. Kram!

• MizzPiggy

Jag har fan panik, sista två veckorna så händer absolut ingenting med vikten, vad fan gör jag för fel !? Man blir ju helt knäckt ska man inte gå ner mer nu ?? :'(

• MizzPiggy

Myrtel: ja jag vet ju de men tycker det är konstigt eftersom det inte ens gått 6 v sen op. Och typ stått still i drygt två veckor..

• MizzPiggy

Inklusive diet före op, så har jag gått ner drygt 15 varav 7 före op. På måndag är det sex veckor sen. Vill bli av med 35-45 kg.

• MizzPiggy

Evolyn: ja bittert va ordet! Så jävla konstigt kroppen beter sig. Ha menar såååå mycket har jag inte tappat att de känns rimligt att stå still redan, tappat drygt femton på två månader.

• MizzPiggy

Mrs vilja : ja men dom fyra första veckorna var före op. Jag vet att det är mycket på kort tid, har inte räknat med nått. Men att stå still så snart efter op känns rätt snopet.

• MizzPiggy

Mrs vilja: joooo ;) ja får göra de, hoppas ändå att de kan röra sig nått hekto ner så de ändå rör på sig liksom.

Evolyn: ja fy va drygt! Hoppas fe släpper snart för oss båda! Men för
    Mig tror jag de dröjer, om en vecka kommer mensen igen och under mens veckan händer det inte ett skit.

• MizzPiggy

Pearl: är det remiss från vc du pratar om? Det är ingen garanti över huvudtaget, det är kirurgen som bestämmer .. Men vårdgarantin tycker jag du ska hävda.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)