Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Workmonday: nä du de är inte fysiskt möjligt att tappa 40 kg på enstaka vecka. Haha nä du... 9kg är jätte bra!

• MizzPiggy

Jag har gått ner 32 kg på 6 månader ( inklusive flyt) så 40 kg på någon vecka? Nä nänä....

• MizzPiggy

Workmonday: hur länge sen opade du dig? Hur länge flöt du före? Jag flöt 4 veckor tappade 7 kg på de, första två månaderna efter op tappade jag ytterligare 14 kg så på 3 månader gick jag ner 20 kg, sen efter har de gått mkt långsammare. Det är välldigt olika beroende på hur mkt man har att gå ner samt ens kropp reagerar olika. Men ner går man. Oroa dig inte!

• MizzPiggy

Perpen: jag hade en trötthets fas tredje fjärde femte veckan efter op, sov tio timmar vaje natt och va ändå trött , de höll alltså i sig några veckor för mig, men gick över sen så ta de lugnt bara!

• MizzPiggy

Ett tips med sprutorna, låt nålen bas glida in, (knip åt en fläsk bit först) spruta sen välldigt långsamt! Då känns de ingenting , sprutade jag för fort så sved de satan! Men kom på de att gör jag de tillräckligt långsamt så känns de ingenting!

• MizzPiggy

Workmonday: jag gick ner nästan 7 kg per månad de tre första månaderna (inklusive en månad flyt) de tyckte jag va jätte bra!! Resterande 14 kg som jag gått ner har tagit 4 månader. Totalt sju månader sen flyt start nu, jag har ca 11 kg kvar. Till normalt BMI.
    Ta de lugnt nu tjejen, har läst ofta nu om hur du oroar och stressar upp dig, du är fullt normal och hejda dig någon månad så ska du se att du kommit mkt längre.. Man blir inte smal över en natt. Lycka till nu

• MizzPiggy

Perpen: ja jag äter primperan ibland, tar de när jag dumpar (mår illa då) de är inte farligt att äta de vid behov så du kan va lugn, att du mår illa ofta du har nog med ditt (låga?) blodsocker att göra, jag mår illa om jag går för länge utan att äta (blir sällan hungrig)

• MizzPiggy

Ställer man en fråga så får man ett svar. Jag skrev oxå vid behov, inte dagligen. Jag dumpar inte ofta, som du verkar tro? Den asken primperan jag fick utskriven för ett halvår sen är långt ifrån slut...

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)