MiaIa 90 skrev 2013-08-18 20:43:46 följande:
Hej någon av er som har haft problem med magen att blivit förstoppad, hur har de känns då i magen.
Jag i onsdags åt jag kyckling kebbab tallrik och fick jätte ont i magen vid navelen som håll var jobbigt att gå upprakt ville gå lutad frammåt men när ajg la mig ner kände ja ginte av de alls.
Och i fredags var de lite bättre men fortfarande jobbigt så kom hem tog laxeringsdroppar och katrin lommon sen har de varit bra.
Var rädd att de skulle vara tarmvred fösts men ringde akuten och hon ajg pratade med sa att nej de har du inte efter som de blir bättre och att du kan göra nr2.
Hejsan, jag har inte direkt varit förstoppat men det händer att jag får rejält ont i magen ibland. Vet inte vad det beror på men ibland kan det plötsligt göra så ont att jag knappt vågar röra på mig, det händer inte jätteofta, i snitt kanske 1-3 gånger varje månad och när det gör så ont så brukar det inte hålla i sig någon längre stund. Tror att det beror på något jag ätit/ätit för snabbt kanske men vet inte säkert.
Låter dock inte riktigt som om det du hade var förstoppning. Eller, i alla fall inte förstoppning som jag känner till för då ska det väl göra ont och vara besvärande även om man ligger ner? Men skönt att det blivit bättre i alla fall.