-
-
Skrev ett låååångt inlägg men det bara försvann
Här kommer länk till åkpåsen iaf: www.pappaprylar.se/eisbaerchen-akpase-med-lammskinnsfoder
Orkar inte skriva om allt jag skrev om den, men den får toppenbetyg av oss iaf
-
Vi köpte vår 2005 till vår son som föddes i september, använde den inte direkt i början men sen hela vintern var den perfekt -
På babyaffärer finns täcken från nyfödd. Vi hade ett sånt förra gången och jag hade tänkt köpa det nu med tror jag
-
Här är allt hyfsat ok. Begravningen igår var ljus och fin, men tung..
Har fått en infektion i mitt vänstra öga. Gör superont och varar, fattar inte vad det är. Har elefantben sen tågresan av allt vatten och lite feber.
Men bebis sparkar och härjar för fullt och då glöms alla andra sorger bort. Känner vassa kroppsdelar som flyttar runt i magen, kanske armbågarna eller knäna? Mysigt iaf, för det gör ju inte allt för ont ännu. Längtar hem till Göteborg nu, saknar min man och son massor!!
Kram
-
Härligt Kenai! Visst är det skönt. Nu börjar man känna som att man börjar närma sig Jag går strax in i vecka 28, tiden har rusat fram det sista.
-
Vi fick hem vår vagn vi beställt idag, toppenkul, förutom att halva beställningen saknades, samt att leveransen skickats utan följesedel?? Superbesviken
Leveransen var dessutom flera veckor försenad, dessutom har det varit supersvvårt att få tag på företaget. Bläääää
-
Ja, tur att vi beställde i god tid. Dom har t ex inte skickat med liggdelen. Lite svårt att köra bebis utan den..strössel skrev 2011-07-06 20:16:35 följande:Vad tråkigt hoppas att ni får tag på företaget så ni får det som fattades, surt när sånt händer.
-
Gör inga knipövningar alls. Får väl köra hårt efter förlossningenströssel skrev 2011-07-06 20:44:11 följande:Måste fråga er här gör ni knipövningar ? Isåfall hur ofta och hur många ?
-
När det gäller teknik så har jag hört att man ska använda samma muskler som när man kniper av en kissstråle